Ga naar inhoud


voip 0800 nummers


Aanbevolen berichten


Hier ook eens geprobeerd te bellen via Voipbuster met de Belasting telefoon. Hetzelfde probleem, de in gesprek toon.

 

Op mijn display van de telefoon verschijnt de melding geen verbinding vanwege code 500.

 

Bij de Sip fout codes staat het volgende aangegeven:

 

Code 500 - Server Internal Error

 

Overigens werkt het telefoonnummer van de Belastingdienst (bestemd voor bellen vanuit het buitenland) +31-555 385 385 wel goed. (0555-385 386)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook 0800-0543 geprobeerd via Freevoipdeal en ook met Justvoip, maar met hetzelfde probleem:

 

Internet telephony with 08000543@sip.justvoip.com via sip.justvoip.com failed. Cause: Internal server error (500)

Internet telephony with 00318000543@sip.freevoipdeal.com via sip.freevoipdeal.com failed. Cause: Internal server error (500)

 

Het lijkt me dus een algemeen probleem bij Dellmont, het moederbedrijf van al die VOIP merken. Laten we met z'n allen bij de provider waar je bij zit een ticket aanmaken voor dit probleem, dan wordt er wellicht aandacht aan besteed.

 

(N.B. Als ik de oproep via mijn SIP provider CheapConnect laat lopen gaat het overigens wel goed, dus voor de zekerheid maar even een "dialing rule" voor dit nummer ingesteld).

aangepast door Kowalski

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat:

Overigens werkt het telefoonnummer van de Belastingdienst (bestemd voor bellen vanuit het buitenland) +31-555 385 385 wel goed. (0555-385 386)

 

dat heb ik gisteren ook gedaan,(nummer buitenland gebeld)ik werd niet geholpen,moest 0800 0543 bellen

 

hoe lossen we dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens 0031 800 0543

Vroeger werkte dit.

had ik al gemeld, werkt helaas niet.

 

mbt 0555-385 386, zet nummer herkenning uit, voordat je belt.

maar als ingezetene van Nederland, moet je inderdaad mogelijk NIET bij dat nummer zijn. Als dat speciaal voor Nederlanders in het buitenland is ;-(.

aangepast door iemand

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...