Ga naar inhoud


Nieuwe codering Fox Sports 2 international


Aanbevolen berichten


Hier is ie nog niet uit mijn oscam servertje geweest, gewoon weer beeld gekregen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoe Veel nieuwe abonnementen hebben ze nu verkregen door deze zender tijdelijk vrij te schakelen ?.

 

1 of 2 ?

 

De kaart bezit een instructie die alleen door de gecertificeerde ontvangers en modules kan worden gelezen. Dit is bij een ECA update verstuurd al in de maanden voordat wij het wisten zal het maar op april 2013 houden zal er niet ver naast zitten. Toen waren de voorbereidingen met Fox al in gang gezet.

 

Nu de vraag welke zenders gaan er achteraan HBO ? voorspelling voor 2014

 

 

En bullshit dat een vriend het kan ontvangen een fabeltje noemen we dat eerst zien dan geloven. het is niet simpel om de kaart even via een Softcam te laten lopen zonder uitval er moet wat gerekend worden :)

 

Mazlzlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien mogelijks al geweten bij M7 welke zenders er volgen,en wanneer.

ook degene die de rechten verkopen hebben veel macht.zij kunnen ook eisen dat M7 deze codering gebruikt,als ze verder content van hun willen uitzenden.

ik weet niet of dit waar is,maar ik heb nog gelezen,dat BskyB in het analoge tijdperk diverse keren van de verkopers van content,verplicht waren nieuwe cards te gebruiken,of dat ze de rechten tot het uitzenden van het content verloren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@avalon,  De oplossing zit in de gecertificeerde receiver en niet in de kaart. Er worden verder ook geen speciale instructies uitgewisseld tussen kaart en ontvanger. Dat had je geweten als je alle berichten had gelezen. De ontvanger/kaart weet doordat een bitje op 01 wordt gezet dat er sprake is van over-encryptie.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even lezen (De kaart bezit een instructie die alleen door de gecertificeerde ontvangers en modules kan worden gelezen) en ja Ik heb de hele draad wel gevolgd. je hebt gelijk dat je er een gecertificeerd apparaat voor nodig hebt dat  staat toch duidelijk in het rood vermeld.

 

Je meld dit zelf ook nog eens De ontvanger/kaart weet doordat een bitje op 01 wordt gezet dat er sprake is van over-encryptie) snap je opmerking even niet.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet snap is, waarom niet alles overgezet word als dit zo'n succes is. Ze weten nu dat een kanaal veilig blijft, en oa wij hier speculeren over welke kanalen volgen. Is toch raar, je zou dan verwachten dat alle providers/coderingen welke deze extra 'bit' ondersteunen direct hun hele pakket op deze nieuwe wijze gaan coderen.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Coderen is een doorlopende strijd tussen de providers en hackers.

Vroeg of laat wordt alles gekraakt waarna je een kostbare cardwisseling moet uitvoeren.

Daarom probeer je zolang mogelijk een bestaande codering uit te baten en zet je niet meteen de zwaarste codering in.

Verder zou het inzetten van deze codering betekenen dat een deel van de ontvangers niet meer bruikbaar is, een recept om een deel van je betalende klanten te verliezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vraag ik mij af wat dan slimmer is; of je gaat op de huidige voet verder waarbij de deur open staat en men mee kan kijken zonder abo (deze klanten heb je dus niet) of je gaat over op een systeem wat wel dicht zit en -misschien- klanten verliest omdat ze een andere ontvanger moeten, en wellicht klanten erbij krijgt omdat alternatief kijken niet meer werkt.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In andere landen of zelfs bij sommige Nederlandse kabel providers zit je vast aan de bijgeleverde settopbox.

De Nederlandse satellietmarkt had een vrije ontvanger keuze, iets wat je niet van de ene op de andere dag terug draait. (tenzij CD failliet zou gaan en bijvoorbeeld Sky een pakket gaat aanbieden.. met gedwongen Sky ontvanger).

 

Een tussenvorm of misschien wel geleidelijke overgang is de nieuwe Fox sportzender waar je alleen beeld hebt met een CD CI-Module.

 

De tijd zal leren of nieuwe premium zenders alleen nog verkrijgbaar zijn in de nieuwe codering en de komende jaren de vrije ontvangerkeuze langzaam verdwijnt.

 

Dit verschijnsel staat bekend als de salami tactiek.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CD had gewild hadden ze alles al dichtgegooid,net als Fox int 2.

Maar dat willen ze niet,de oorzaak kun je zelf wel raden.

 

Ook ik denk dat ze langzaam aan de zaak dichtgooien adhv eigen decoders.

maar dit gaat nog zeker wel een aantal jaren duren.

 

Hoe lang duurde een A1 naar A3 migratie wel niet bij CD?


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...