Ga naar inhoud


Solo2 of DUo2


naitsirhc

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Allen bedankt voor het meedenken. 

 

Kun je met het LED schermpje ook door de menu's scrollen? Dat zou namelijk wel fijn zijn (mocht het een duo2 worden....)

Wij luisteren nogal eens radio via de satelliet en dan is het wel makkelijk, dat alle kanalen en instellingen ed te bedienen zijn, zonder de TV te moeten aanzetten.

Nu we het toch over radio hebben. Zijn er ook insteektuners te krijgen die de box omtoveren tot een radio...bijv FM tuners? Ik heb wel gezocht, maar nog niets gevonden (zal dus wel een utopie zijn)

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja dat kan. Er zijn geen fm tuners beschikbaar, maar je kan natuurlijk de wereld aan radio stations van de satelliet plukken. Overigens is het wel een erg klein schermpje om je weg in te vinden qua menu's enzo, maar het kan wel.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees het topic en je weet het.....

 

ik kan dus niet kiezen tussen solo en duo, maar alvorens ik een keus kan maken wil ik graag weten hoe het schermpje zich gedraagt en of het mogelijk is om de box radio signalen te laten ontvangen.....

 

Dussss..... dat was niet zo moeilijk

aangepast door naitsirhc

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb geen idee of je een usb fm tuner aan de praat kan krijgen. Ik snap alleen niet dat je kosten wil maken om een usb fm tuner aan de schaffen terwijl de meeste zenders die je met een fm ding uit de lucht kan plukken ook gewoon van de sat te halen zijn, en radio stations luisteren met een solo2 of duo2 kan gewoon prima. Op je duo2 kan je dan wel het menu bekijken op het 2e schermpje.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...