Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart Moderator Geplaatst: 30 maart 23 minuten geleden, gerrit B zei: zodat de BV Nederland zichzelf niet uit de markt gaat prijzen Tja, je wordt ingehaald door de realiteit. Duitse toeristen mijden Nederland dit jaar vanwege de hogere kosten. Dat blijkt uit een rondgang van De Telegraaf. Het gaat in piekperiodes om dalingen in de boekingen tot wel 20 procent. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Is dit De Telegraai's favoriete shoppen in de feiten? Ik lees namelijk ook nog: https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10597234/duitse-inflatie-stijgt-tot-hoogste-niveau-in-meer-dan-een-jaar" https://www.welingelichtekringen.nl/economie/duitse-transportsector-wil-steun-overheid-om-dure-diesel Sterker nog: het door jou aangehaalde probleem bestond kennelijk een jaar geleden ook al: https://reisbizz.nl/nieuws/onderzoek-veel-duitsers-minder-vaak-en-korter-op-vakantie/ Dus zwart/wit? Allerminst. En/en? Waarschijnlijker. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart (aangepast) 5 uren geleden, TangoBravo zei: In die goeie ouwe tijd had een Solex een topsnelheid van zo'n 30 km/h. Die van mij joeg ik een keer (met een passagier achterop) de Zwolse IJsselbrug af, wind mee, bijna 40 km/h. Met als gevolg zware motorschade.... dus die 50 km/uur achter een Solexje kun je echt wel vergeten. Groningen - Assen een 27km. Een rechte weg zonder stoplichten of obstakels. Achter een Solex in 45 minuten. Dat is geen 50 per uur maar 36. En bij die Solex zat niemand achterop. 5 uren geleden, TangoBravo zei: 30 maart aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Sprietje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) In Belgie wordt morgen de diesel 30,9 €cent/liter goedkoper, de benzine 9.7 €cent/liter. Dat is zeker voor diesel een hele grote sprong. Diesel kost morgen €2,18. 1 uur geleden aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Mooi, zondag het ik weer een rit van 1.000 km voor de boeg, die ook door België voert. De diesel daar was € 2,29 en gaat dan naar een nog steeds dure € 2,20. In mijn dorp in Frankrijk betaal je op dit moment bij Total Energies (Franse staatsbedrijf) voor diesel € 2,09 Nadeel allen zijn de lange rijen en de gebrekkige bevoorrading waardoor ze regelmatig nee verkopen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Zoals ik al eerder schreef, bij de maatschappijen stijgen de prijzen om de minuut als Trump aan z'n zak krabt ook als ze alle voorraden nog hebben en dalen ze echter beetje bij beetje gedurende een half jaar. DUS : Gewoon binnenharken die vette overwinst. Video Games Lana del Rey
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen