Moderator ceesv Geplaatst: 30 maart Moderator Geplaatst: 30 maart 23 minuten geleden, gerrit B zei: zodat de BV Nederland zichzelf niet uit de markt gaat prijzen Tja, je wordt ingehaald door de realiteit. Duitse toeristen mijden Nederland dit jaar vanwege de hogere kosten. Dat blijkt uit een rondgang van De Telegraaf. Het gaat in piekperiodes om dalingen in de boekingen tot wel 20 procent. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Is dit De Telegraai's favoriete shoppen in de feiten? Ik lees namelijk ook nog: https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10597234/duitse-inflatie-stijgt-tot-hoogste-niveau-in-meer-dan-een-jaar" https://www.welingelichtekringen.nl/economie/duitse-transportsector-wil-steun-overheid-om-dure-diesel Sterker nog: het door jou aangehaalde probleem bestond kennelijk een jaar geleden ook al: https://reisbizz.nl/nieuws/onderzoek-veel-duitsers-minder-vaak-en-korter-op-vakantie/ Dus zwart/wit? Allerminst. En/en? Waarschijnlijker. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart (aangepast) 5 uren geleden, TangoBravo zei: In die goeie ouwe tijd had een Solex een topsnelheid van zo'n 30 km/h. Die van mij joeg ik een keer (met een passagier achterop) de Zwolse IJsselbrug af, wind mee, bijna 40 km/h. Met als gevolg zware motorschade.... dus die 50 km/uur achter een Solexje kun je echt wel vergeten. Groningen - Assen een 27km. Een rechte weg zonder stoplichten of obstakels. Achter een Solex in 45 minuten. Dat is geen 50 per uur maar 36. En bij die Solex zat niemand achterop. 5 uren geleden, TangoBravo zei: 30 maart aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Sprietje Geplaatst: donderdag om 10:29 Geplaatst: donderdag om 10:29 (aangepast) In Belgie wordt morgen de diesel 30,9 €cent/liter goedkoper, de benzine 9.7 €cent/liter. Dat is zeker voor diesel een hele grote sprong. Diesel kost morgen €2,18. donderdag om 11:12 aangepast door Sprietje
Moderator ceesv Geplaatst: donderdag om 10:54 Moderator Geplaatst: donderdag om 10:54 Mooi, zondag het ik weer een rit van 1.000 km voor de boeg, die ook door België voert. De diesel daar was € 2,29 en gaat dan naar een nog steeds dure € 2,20. In mijn dorp in Frankrijk betaal je op dit moment bij Total Energies (Franse staatsbedrijf) voor diesel € 2,09 Nadeel allen zijn de lange rijen en de gebrekkige bevoorrading waardoor ze regelmatig nee verkopen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 11:07 Geplaatst: donderdag om 11:07 Zoals ik al eerder schreef, bij de maatschappijen stijgen de prijzen om de minuut als Trump aan z'n zak krabt ook als ze alle voorraden nog hebben en dalen ze echter beetje bij beetje gedurende een half jaar. DUS : Gewoon binnenharken die vette overwinst. Surf Rider Il Est Vilaine
gerrit B Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Duitsland verlaagd de accijns nu ook op brandstof met maar liefst 17 cent per liter. Dan gaat een liter diesel weer rond de 2 euro kosten en E10 rond de 1,88. Denk dat de Nederlandse overheid dan nog veel meer inkomsten naar het buitenland zal gaan zien verdwijnen. 2 2 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Van welke afstand tot de grens, pomp, is het lucratief om in het buitenland te gaan tanken dan? Surf Rider Il Est Vilaine
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Diesel kost hier nu € 2,42, prijsverschil is dan zo'n 40 cent per liter Zou je een volle tank ophalen van 70L dan is het voordeel € 28,00 Rijdt je auto 1 op 17 dan is dat bijna 14 liter ofwel kun je er zo'n 230km voor gaan rijden voordat je even duur uit zou zijn (even de tijd niet meegerekend) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Hopelijk gaan mensen dat zeker niet doen want als je naar de CO2 uitstoot per kilometer kijkt dan verliezen we dubbel geld tijd en milieu. Surf Rider Il Est Vilaine
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden 33 minuten geleden, Tonskidutch zei: als je naar de CO2 uitstoot per kilometer kijkt dan verliezen we dubbel geld tijd en milieu. Tja, Co2 uitstoot, we moeten het allemaal maar geloven. Gereconstrueerde temperatuurgegevens van de afgelopen 420 miljoen jaar geven aan dat de atmosferische CO₂ -concentratie een piek bereikte van ongeveer 2000 ppm . Deze piek vond plaats tijdens het Devoon (400 miljoen jaar geleden). op dit moment zitten we op 420 ppm. Nederland is verantwoordelijk voor ongeveer 0,4% van de wereldwijde co2 uitstoot. Het verkeer is voor 0,08% verantwoordelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Noordzee Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 3 uren geleden, gerrit B zei: Duitsland verlaagd de accijns nu ook op brandstof met maar liefst 17 cent per liter. Dan gaat een liter diesel weer rond de 2 euro kosten en E10 rond de 1,88. Denk dat de Nederlandse overheid dan nog veel meer inkomsten naar het buitenland zal gaan zien verdwijnen. Ik lees het overal op internet, maar nergens staat per wanneer deze verlaging ingaat. Toevallig heb ik komende zaterdag een leuke rit op het programma staan, eerst dan maar even de grens oversteken. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Men vergeet in ons landje dat je niet alleen voor benzine een eind naar Duitsland rijdt maar daar ook meteen massaal gaat inkopen wat daar veel goedkoper is dan hier. De rit heb je er dik uit met de benzine en vervolgens bespaar je 100 tot 200€ op de inkopen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
D.Quijote Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Mijn kortste afstand tot de Duitse grens is 150 km, over de grens bij Arnhem, dan nog naar een supermarkt toe, alles inkopen ben je zo 2 uur voor kwijt, als je alles wilt kopen en inslaan inslaan, eventueel nog eten en weer tanken, ben ik dood op als ik weer thuis ben, als ik dat nog red. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Je lijkt op mijn vrouw waar het het inkopen betreft, idd 2 uur. Ben je mogelijk een vrouw?🙂 Ik ben altijd in een half uur klaar als ik zonder haar inkopen doe. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen