Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


Gaan we proberen.

Een bezoek aan de DM is ook de moeite waard, vooral als je kleine kinderen hebt, een drogisterij keten waar je dingen voor weinig koopt die hier 4 of 5x zo duur zijn.

Trouwens, nog zoiets, parkeren in Emmen een euro per nog geen half uur, parkeren in Meppen 2 uur gratis (wel een parkeerkaart plaatsen).

Scheelt ook weer 4 euri als je na Kaufland bij een paar zaken langs gaat.

Waar zijn we in Nederland mee bezig? Het wordt steeds meer Neder Land.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan meestal naar Emlichheim, dat is wat dichterbij. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens die 30 en 15 cent verlaging is ook nog eens ex btw. Dat wordt inclusief btw 35 en 17 cent.

Wij gaan regelmatig naar Nordhorn en bezochten daar de Marktkauf. Helaas is die winkelruimte op schijnbaar slinkse wijze overgenomen door Kaufland

en zit nog tot december/januari 2022/2023 dicht wegens verbouwing.

Ook daar zit een lekkere aziaat waar we altijd voor een appel en een ei een groot bord eten nemen met een flink glas fris.

 

aangepast door theparasol
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, theparasol zei:

Ook daar zit een lekkere aziaat waar we altijd voor een appel en een ei een groot bord eten nemen met een flink glas fris.

Voorbij het oude marktkauf pand en dan bij de lampenwinkel rechts af en dan op de hoek bij de Bentheimer Str. zit er ook een.

 

DM wordt hier hoofdzakelijk bezocht voor haarproducten van haarverf tot gel en vrijwel altijd de helft of meer goedkoper dan hier.

Ik kijk dus altijd waar de brandstof het goedkoopst is meestal is dat in Gronau maar soms ook in Nordhorn en anders op de terugweg bij Roeleveld.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Direct bij de stoplichten op de hoek, is bijna niet te missen.

Pand is rood met geel en als je een paar honderd meter verder doorrijdt dan op de rotonde rechts af en daar zie je Kaufland.

Op de oude locatie kon je vaak ook goedkoop tanken maar dat is er op de nieuwe locatie niet, wel zat er eerst een grote Euronics maar dat is nu een XXL Expert geworden.

Verder is er een Olijvenbar, een Konditorei, een kapper en ook een Aziatisch restaurantje waar zo'n 30 personen kunnen zitten eten met erg vriendelijke mensen achter de toonbank.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zoals ik al zei, met inkopen erbij kun je nog verder omrijden. Plus dat het leuk is om eens in Duitsland te zijn en het andere aanbod daar te zien.

Helemaal als je ook nog even in zo'n stad(je) rond gaat wandelen en genieten van de andere sfeer.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, minplus zei:

Helemaal als je ook nog even in zo'n stad(je) rond gaat wandelen en genieten van de andere sfeer.

In Duitsland 🤣 en dan zeker ook nog een koffie a la afwaswater met een stuk spons taart erbij.

Je kan beter meteen terug rijden. :whistle: :laugh:

 

leraar Duits.jpg

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-5-2022 om 08:14, Tonskidutch zei:

In Duitsland 🤣 en dan zeker ook nog een koffie a la afwaswater met een stuk spons taart erbij.

Je kan beter meteen terug rijden. :whistle: :laugh:

 

leraar Duits.jpg

 

Zo gezellig is het in Duitsland niet hoor. Duitser maken sowieso geen grappen...

Getuige de reclames...🤢

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...