Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Frankrijk, vandaag € 1,109, na de accijnsverhoging.

DE verhoging is dus gedeeltelijk gecompenseerd door de daling van het onbelaste product.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Alkmaar de goedkoopste 1.439 en de duurste 1.519

 

Wij hebben niet de mogelijkheid om in het buitenland te tanken dus wij randstedelingen betalen de volle mep.

En ik ben bang dat door het dalen van de brandstofprijzen de staat weer extra accijnzen gaat heffen die er niet meer vanaf gaan.

En dat hier de prijzen nog verder omhoog gaan.

 

De beste oplossing zou zijn dat de belastingen op brandstoffen in heel europa gelijk zouden zijn.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Alkmaar de goedkoopste 1.439 en de duurste 1.519

 

Wij hebben niet de mogelijkheid om in het buitenland te tanken dus wij randstedelingen betalen de volle mep.

En ik ben bang dat door het dalen van de brandstofprijzen de staat weer extra accijnzen gaat heffen die er niet meer vanaf gaan.

En dat hier de prijzen nog verder omhoog gaan.

 

Tja, dat krijg je als je ook in zo'n uithoek van het land gaat wonen hé :)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dat krijg je als je ook in zo'n uithoek van het land gaat wonen hé :)

 

suc6

 

Gerrit :D

:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

‘Volgende dinsdag kost liter diesel minder dan een euro’

 

Allen komen tanken naar België !

 

 

bron : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150107_01461413?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen mijn vader zijn 1e auto kocht (een Ford Taunus) werd er meestal getankt voor 10 gulden en hij meende zich nog te kunnen herinneren dat de benzine dan 38 cent de liter bij BP kostte.

Niet dat het veel uitmaakte want er werd toch telkens maar voor 10 gulden getankt.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier stagneert de verdere prijsval op dit moment een beetje, de prijs is op dit moment voor diesel € 1,089.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier stagneert de verdere prijsval op dit moment een beetje, de prijs is op dit moment voor diesel € 1,089.

Auto even wat minder gebruiken dan maar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...