Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Niet waar ik tank, die tax.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cees schrijft: "Hier stagneert de verdere prijsval op dit moment een beetje".
Dat wil ik best geloven. Die pompstations hebben hun tanks een paar weken geleden nog vol laten gooien met dure brandstof. Nu de olieprijs alsmaar flink blijft zakken, moeten ze er per liter op toeleggen.
Tja, als de olieprijs zakt, zakken de prijzen aan de pomp niet zo snel mee maar als de olieprijs weer gaat stijgen, dan zijn ze er als de kippen bij.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Alkmaar is de euro95 1.439 per liter.

Ik ben benieuwd of we ook nog door de grens van 1.40 gaan.

Of gaan we de deflatie bestrijden door een paar extra accijnsverhogingen voor de randstad.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees schrijft: "Hier stagneert de verdere prijsval op dit moment een beetje".

Dat wil ik best geloven. Die pompstations hebben hun tanks een paar weken geleden nog vol laten gooien met dure brandstof. Nu de olieprijs alsmaar flink blijft zakken, moeten ze er per liter op toeleggen.

Tja, als de olieprijs zakt, zakken de prijzen aan de pomp niet zo snel mee maar als de olieprijs weer gaat stijgen, dan zijn ze er als de kippen bij.

 

Denk niet dat de tankstations voor een paar weken brandstof op kunnen slaan. Kost hun dan ook te veel rente.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt natuurlijk van het tankstation af maar als de prijzen omhoog gaan dan hebben ze graag voor een paar weken op voorraad.

Dus gaan de prijzen omhoog dan zal er waarschijnlijk makkelijker wat ruimer ingekocht worden dan als de prijzen omlaag gaan. 

 

Of hun dat te veel rente kost vraag ik me af want elk bedrijf heeft voorraad en ik zelf zou graag willen ruilen als ik bijv. slechts de waarde van 20.000 liter brandstof op voorraad zou moeten hebben.

Daarnaast maak je maar niet ongerust, want die voorraadkosten betaald de ondernemer echt niet zelf maar is gewoon doorberekend in de eindprijs en 9 van de 10 keer betaald dat er maar 1 en dat ben jij als eindgebruiker.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal is het tankstation richting de plassen in Hilversum toch het goedkoopst, tenminste dat is wat mij vaak opvalt.

 

Maar ik denk dat ik morgen onder de 1.30 ga tanken en ik gok op zo'n 1.26,9.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier vanavond € 1,069

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het dorp gaan we toch langzaam maar gestaag naar 1 Euro/liter.

Vanavond € 1,049

 

En die bodem van $ 50 per barrel is ondertussen onderuit.

Er kan al voor $ 46 gekocht worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weer 1 Cent eraf, € 1,039 voor de diesel.

 

Mei 2005, toen was de prijs voor het laatst op dat niveau.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...