Ga naar inhoud


VU+ DUO IN NETWERK


wijhe

Aanbevolen berichten

Stel dat ik nu een andere HDD in de box zet,  blijft alles dan gewoon werken of moet je opnieuw instellingen maken ?

 

Instellingen worden bewaard in het flash geheugen, niet op HDD. Je hoeft dus niets aan je instellingen doen als je een andere harde schijf monteert. De backup van je systeem wordt normaliter wel op HDD bewaard (tenzij je bijvoorbeeld een USB stick als backup medium hebt gedefinieerd). Bij een nieuwe harde schijf ben je die backup dus kwijt.

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, dank je,  ik ga het binnenkort proberen.  Is het ook mogelijk om je HDD zo in te delen dat je mappen maakt met bepaalde genres zodat niet alles in één grote lijst staat ,

en dat het toch voor de VU leesbaar is ?

 

Ik neem aan dat als je een HDD van 3TB erin zet dat de VU best veel zoekwerk heeft als alles in één (movie)  map zit ?

 

 

of dien ik daarvoor een nieuw topic aan te maken ?

Vu+ Duo  / Gigablue quad / Maximum AMBQ 24 duo-lnb quad /  Triax 88 cm / 2x Philips HDTV Ambilight

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ja eigenlijk is dat misschien beter, maar je mag weten :D dat je dan EMC als plugin zou moeten gebruiken

opdat je subcategorieën en onderliggende mappen kunt aanmaken via je VU+ menu in die EMC plugin

daar wordt ie echt niet trager van

 

oeps sorry wiz :whistle:

aangepast door Tonskidutch

Eisenhower Blues

J.B. Lenoir
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...