Ga naar inhoud


RTL8 SD en Veronica SD stoppen met SD uitzenden.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Naar aanleiding van deze post http://www.sat4all.com/forums/topic/337269-transpondernieuws-januari-2014/?p=2212071

 is op te maken dat de doorgifte van deze 2 zenders in SD begin februari stopt.

 

Betekent dat dan dat je op je 2e en 3e kaart deze zenders niet meer kunt ontvangen tenzij je daarop een extra HD abonnement afsluit?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gratis??

Ik zie het als een kwis vraag en mijn antwoord is ja. :)

Zou anders niet logisch/verstandig zijn dat ze de sd versie stoppen. :)

Wat zegt het jurylid  :confused:

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op dit moment werkt op mijn 2e kaart de HD versie van deze zenders nog niet, gecodeerde zender.

Dat  "vanaf nu" is kennelijk rekbaar.

 

Maar het is nog geen februari.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die niet willen overstappen die hebben pech...

Bovendien zijn ze elders met die goede beeldkwaliteit meer kwijt...

Alternatief is digitenne.... Die biedt canaldigitaal momenteel ook aan zover ik weet....dacht dat dit canaltenne heet....

Dat maakt sd via de satelliet voor particulieren volledig overbodig...

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL8HD is al een poosje 24 uur per dag beschikbaar sinds Penthouse HD verdwenen is.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerard 76 schrijft:

 

“iedereen met een basisabo heeft een gratis decoder kunnen krijgen.

 

Ja Gerard, en als je dan 3 ontvangers in huis hebt staan waarvan één HD en twee SD? Worden die SD-ontvangers dan ook gratis door HD-ontvangers vervangen?

 

Ik heb inmiddels al 6 HD-ontvangers moeten kopen, toch een dure post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het goed dat ze eindelijk die SD kanalen uitzetten maar ze moeten wel zorgen dat de 2e en 3e kaarten natuurlijk eerst toegang krijgen tot de NL HD zenders.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...