Ga naar inhoud


Geen volledige EPG op BBC zenders


Donkeyman

Aanbevolen berichten

OP mijn VU+ Solo met PLI 4.0 heb ik op de BBC zenders een volledige EPG van één week vooruit.

Mijn Solo2 laat slechts twee programma's zien, het huidige en het volgende. Volgens mij heet dat "Then and now" in Engeland.

 

Mijn vraag is: kan ik op mijn Solo2 ook een volledige EPG krijgen, en zo ja hoe?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het is inderdaad standaard. Moet ik soms een bepaalde plugin gebruiken?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op EPG druk bij een BBC zender krijg ik het huidige en volgende programma te zien. 

Na het drukken op de blauwe toets krijg ik de zenderlijst met daar achter de programma's die op dat moment uitgezonden worden.

Bij de niet Engelse zenders kom ik via de gele toets bij het uitgebreide programma overzicht.

Ik vind het vreemd dat de Engelse zenders in PLI wel een uitgebreid EPG overzicht hebben.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier idem op de vuduo2.Ik gebruik crossepg via ryback en dan laat hij de Duitse en Engelse EPG voor een ganse week.Daarin kan je zelf kiezen welke EPG lijsten hij download.Ik heb openVix img erop.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is inderdaad standaard. Moet ik soms een bepaalde plugin gebruiken?

xmltv. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat Crossepg geïnstalleerd en daarin zie ik xmltv staan.

Ik heb de Engelse zenders aangevinkt en allerlei zaken gedownload.

Nog steeds zie ik alleen Now and Next en geen volledigde zender epg en het zou toch wel fijn zijn als dat wel zou kunnen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

crossepg installeren is oké

maar je moet natuurlijk ook de EPG manueel (of per tijd opgave) downloaden

pas nadat de EPG is geladen zal de receiver die ook tonen (dat lijkt me evident)

bij mij werkt de EPG van die zenders meteen na importeren of de volgende dag als op tijd programmering de EPG ingeladen is.

 

ciao

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

crossepg installeren is oké

maar je moet natuurlijk ook de EPG manueel (of per tijd opgave) downloaden

pas nadat de EPG is geladen zal de receiver die ook tonen (dat lijkt me evident)

bij mij werkt de EPG van die zenders meteen na importeren of de volgende dag als op tijd programmering de EPG ingeladen is.

 

ciao

 

Klopt, maar bij Sky UK zie ik ook enkel het huidige programma en het volgende. Is dit al bij iemand opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dreambox :blink:

hallo hier is het VU+ support forum :rolleyes:

geeft niet hoor

voor dreambox en voor VU+ zijn er verschillende EPG plugins, een en ander ook afhankelijk van het gebruikte image op de dreambox

kan niet garanderen dat je op de dreambox hetzelfde plugin vindt

maar voor Openpli (veel gebruikt op Dreambox) is er de xmltv plugin

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dreambox :blink:

hallo hier is het VU+ support forum :rolleyes:

geeft niet hoor

voor dreambox en voor VU+ zijn er verschillende EPG plugins, een en ander ook afhankelijk van het gebruikte image op de dreambox

kan niet garanderen dat je op de dreambox hetzelfde plugin vindt

maar voor Openpli (veel gebruikt op Dreambox) is er de xmltv plugin

 

Ooops sorry, Ik zocht naar een antwoord waarom crossepg niet "meer" voor Sky UK werkte en kwam hierop uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...