Ga naar inhoud


niet alle picons zichtbaar


Hensat

Aanbevolen berichten


picons zijn gerelateerd aan een service naam / nummer

er zijn picon managers te vinden in het internet waarmee je de picon achteraf aan een service kunt koppelen

 

indien men eigen settingslijsten editeert en afwijkingen maakt betreffende de naamgeving van services kan het zijn dat "standaard" services gekoppeld aan die picons (afbeeldingen) niet kloppen.

 

misschien zoek je eens naar zo'n Picon manager / editor

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

best dat je één van de ocram lijsten neemt.deze zijn up to date. ;)

soms kan het zijn dat er ergens geen picon te zien is maar dan moet je ff geduld hebben en dan komt het wel goed

de mensen van ocram moeten duizenden picons onderhouden en dat is een huzaren stuk.

deze worden ook met een software update geupdate.

niet vergeten, eerst oude picons verwijderen en box herstarten en dan nieuwe picons downloaden.

 

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die picons ook gedownload, maar ik weet niet in welke map je dit bestand moet stoppen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik pas gewoon mijn picons aan op de USB stick van de VU Duo+.Dit via DCC of makkelijker via een netwerkdrive in verkenner.Gewoon streaminfo nemen van het kanaal en de naam van bijhorende picon aanpassen.Simpel.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...