Ga naar inhoud


Mijn staatsloterij gehackt?


hgroen

Aanbevolen berichten

Afgelopen nacht een email ontvangen van de staatsloterij dat ik mijn wachtwoord van Mijn staatsloterij zou hebben opgevraagd, dit is echter niet door mij gedaan. Via de link geprobeerd om te kijken of ik mijn wachtwoord kon wijzigen maar de melding verscheen dat de link te oud was of reeds gebruikt. Zijn er meer mensen waar dit voorgekomen is?

 

In ieder geval opgevraagd via een contact formulier bij staatsloterij.nl om dit na te gaan.

 

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk maar goed uit!

 

Voor hetzelfde was die mail niet van de loterij, maar van die bedriegers en heb je nu hun voorzien van je echte wachtwoord.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar goed uit!

 

Voor hetzelfde was die mail niet van de loterij, maar van die bedriegers en heb je nu hun voorzien van je echte wachtwoord.

uiteraard geen wachtwoord ingebracht.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig. Want zo werken veel phising mailtjes tegenwoordig..

 

Ik krijg regelmatig een dringende oproep van mijn creditcard maatschappij om in te loggen

en mijn saldo te checken...

 

Alleen ben ik en was ik nooit klant van die maatschappij... :grin:

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig. Want zo werken veel phising mailtjes tegenwoordig..

Ik heb e.e.a. nagekeken en de mail is werkelijk afkomstig van de staatsloterij.

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...