Ga naar inhoud


DYN stopt alle gratis dns accounts


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

ze geven 30 dagen vooropzeg .....

 

That is why with mixed emotions we are notifying you that in 30 days, we will be ending our free hostname program.

aha, ik zie wat ge bedoelt. Er wordt niet bijgezegd wat er gebeurt met alle bestaande gratis dns accounts, enkel dat het "free hostname" programma gestopt wordt. Ik heb in elk geval het zekere voor het onzekere genomen, en nieuwe accounts aangemaakt bij no-ip. We zien wel wat er over 30 dagen gebeurt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja je log in op je bestaande account en neem een de betalende abo en je accounts zijn overgezet dus alleen die in je account staat.

 

Heb je meerdere dns namen wis deze en maak ze op je betalende account

 

heb ze net ook overgezet

 

You are using 2 of the 32 hosts currently available in your account You have 30 hostnames remaining

Dus kan effe door gaan en verplaatsen  :grin:

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze geven 30 dagen vooropzeg .....

aha, ik zie wat ge bedoelt. Er wordt niet bijgezegd wat er gebeurt met alle bestaande gratis dns accounts, enkel dat het "free hostname" programma gestopt wordt. Ik heb in elk geval het zekere voor het onzekere genomen, en nieuwe accounts aangemaakt bij no-ip. We zien wel wat er over 30 dagen gebeurt.

 

Als je iets verder had gelezen er stond

 

After May 7th, any free accounts that have not upgraded their accounts to VIP by purchasing an upgrade to Remote Access (DynDNS Pro) will have their DynDNS free services disabled. 

 

En let op bij no-ip gaat dat ook gebeuren zijn allemaal dezelfde ondernemingen alleen ander naam net als betamax die heeft ook zoveel providers onder ander namen.

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

er lijken diverse varianten van die mail in omloop, want die text hierboven heb ik niet - het einde van het bericht (wat ik in het begin eraf gelaten heb) leest bij mij als volgt :

 

That is why with mixed emotions we are notifying you that in 30 days, we will be ending our free hostname program. This change in the business will allow us to invest in our customer support teams, Internet infrastructure, and platform security so that we can continue to strive to deliver an exceptional customer experience for our paying customers.

We would like to invite you to upgrade to VIP status for a 25% discounted rate, good for any package of Remote Access (formerly DynDNS Pro). By doing so, you'll have access to customer support, additional hostnames, and more.

Here's how you get this done in two easy steps:

- Login to account.dyn.com.
- Click here to add Remote Access to your cart at the 25% off VIP rate. The discount will be applied upon checkout.

We thank you for your usage of Dyn through the years, and hope to continue to support you through Dyn Remote Access or other products for years to come. Please visit our FAQ page or this blog post for any additional information

geen melding dat de gratis dns accounts na 7 mei worden stopgezet .......

en wat no-ip betreft - we zullen wel zien zeker ? Probleem is wel dat mijn ip adres wordt bijgewerkt via mijn NAS, en die heeft maar 3 ip providers : dyndns, no-ip en dhs.org dus veel keuze heb ik niet meer!

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel wordt mijn DynDNS geupdate door mijn router.  Maar deze kan alleen maar DynDNS updaten.

 

Bestaat er soft voor een enigma2 box die no-ip kan updaten?  Heb deze nog niet kunnen vinden.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ooit zoiets gebruikt bij mijn eerste dreambox, was enigma1. User-id, paswoord en account moeten daar manueel worden ingevuld en via cron moets er op geregelde tijdstippen een script worden opgestart.

geen idee of zoiets ook bestaat voor enigma2, maar ik vermoed van wel.

stel de vraag eens in het dreambox forum, of bij PLi zelf ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iets verder had gelezen er stond

 

After May 7th, any free accounts that have not upgraded their accounts to VIP by purchasing an upgrade to Remote Access (DynDNS Pro) will have their DynDNS free services disabled. 

 

En let op bij no-ip gaat dat ook gebeuren zijn allemaal dezelfde ondernemingen alleen ander naam net als betamax die heeft ook zoveel providers onder ander namen.

Zou het?

 

When we say free, we actually mean free - no credit card required, ever.

 

We gaan het zien........

Screen clipping taken 9-4-2014 1153.zip

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben overgestapt op dns4e deze is gratis.

 

Als je een dreambox hebt kan je in de crontab iedere 10 minuten een url aanroepen met een userid/ww waarmee je je ip-adres kan updaten.

 

Kan je a.u.b. uitleggen en/of een voorbeeld geven hoe je dat doet die crontab?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg hier zonet een meelke van dyndns :

 

 

dat wordt dus betalen of opkrassen ......

zat er al een tijdje aan te komen, ze waren de gratis accounts al een tijd aan het jennen met hun maandelijkse inlogprocedure.

ik neem wel aan dat het verlies van de gratis accounts een grote impact zal hebben op veel gebruikers.

 

Ik gebruik dit voor mijn ip camera s . Maar vermits telenet vast ip houd is dyndns eigenlijk niet meer nodig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

telenet geeft enkel een vast ip adres bij business modellen.bij een particulier abonnement niet.Zo staat op hun site.Of het moet zijn dat het veranderd is,en dat ze de site nog niet hebben aangepast.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nemen jullie dan geen betaald abo is maar rond 13 euro per jaar ben je van het gedoe af tenslotte je heb de tijd gehad om deze service gratis te testen al die jaren,en om dat je nu moet betalen ga je naar een andere  :grin:

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

k snap het probleem eigenlijk niet zo.

voor een tientje per jaar heb je je eigen domein naam.

dat is 2 cent per dag...

dan heb je een mooie dns naam www . ????.nl

 

Nou, omdat de door mij gewenste domeinnaam al lang vergeven is/

 

Maar ik gebruik gewoon de dyndns van Synology.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...