Ga naar inhoud


Liefhebbers van 3D


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het programma wel, ik heb hem ergens nog op de HD staan.

 

http://helpforum.sky.com/t5/Archived-Discussions/France-From-Above-3D/td-p/404173

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

3D bestaat dat nog dan?

Elke ochtend wanneer ik wakker wordt en mijn ogen open doe moet ik vaststellen dat 3D bestaat.

 

Alleen is nog niet alle visuele informatie welke wij tot ons nemen via een tele visie zo ver.

 

Voor onze 2 oren vinden we "stereo" ondertussen heel normaal. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke ochtend wanneer ik wakker wordt en mijn ogen open doe moet ik vaststellen dat 3D bestaat.

 

Alleen is nog niet alle visuele informatie welke wij tot ons nemen via een tele visie zo ver.

 

Voor onze 2 oren vinden we "stereo" ondertussen heel normaal. 

Yep, we moeten dan ook niet een speciaal hoorapparaat dragen om stereo uit onze luidsprekers te krijgen...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een steeds groter deel van de bevolking draagt ondertussen wel een speciaal toestel om stereo te kunnen horen.

http://www.hoorwijzer.nl/vraagbaak/veelgestelde-vragen/veelgestelde-vragen/hoorproblemen-in-nederland.html?categorie=3

 

Om 3D te kunnen zien in het dagelijks leven is het al niet veel beter, 6 op de 10 Nederlanders draagt een bril.

 

Dus om ook 3-D te kunnen zien via de tele-visor is niet ongewoon.

 

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/gezondheid-welzijn/publicaties/artikelen/archief/2013/2013-3849-wm.htm

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is me toch een beetje te ver rijden voor een bioscoop avondje.

 

Gewoon thuis op de bank met zo'n brilletje op is ook al een hele belevenis hoor.

Ik had eerst wel een kleinere TV en dan is het effect toch een stuk minder.

Ik heb nu een 102 cm met een kijkafstand van goed 3m en dan is het effect best leuk.

Vandaar dat standaard hier elke film wordt gekocht in 3D.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geluk van een videotheek om de hoek.

Voor €10,- per maand elke dag een andere nieuwe film.

Als het even kan in 3D (en natuurlijk surround geluid), vorig weekend het tweede deel van Hobbit en een paar weken geleden Thor en Gravity.

Elke dag 3D hoeft voor mij niet, zo af en toe dan blijft het nog iets bijzonders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb een tv die geschikt is voor 3D, een Samsung smart tv met een diagonaal van 117 cm.

Via het internet worden via een speciale app 3D films op het scherm getoverd.

Maar het meest kijk ik in 3D naar mijn vakantievideo's die ik met mijn JVC 3D full HD camcorder schiet.

Ik ben onlangs in Zuid-Korea en Japan geweest, en als ik eind van de week thuis kom (ben nu in Indonesië), dan kan ik alles opnieuw in 3D beleven.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij toch af,of (commerciële)zenders zich gaan wagen aan 3D uitzendingen?Ooit was er sprake dat onze belgische VTM een kinderprogramma ging maken in 3D,echter was het al even snel afgeblazen dan aangekondigd.En vooral,kunnen onze aanbieders,die aanbieden,want dat kan volgens mij dan niet op het reguliere kanaal,omdat geen 3D tv kijkers,dan 2X het beeld zien naast elkaar.

En ze hebben nu al ruimte te kort.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn post was niet als grapje bedoeld. 3D is echt al dood. De TV boeren besteden er al geen aandacht meer aan en voordat filmmakers eraan beginnen zijn we 10 jaar verder. Vergelijk de invoering van breedbeeld. Dat heeft exact 10 jaar geduurd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er komen nog stee3ds nieuwe films uit in 3D en de filmindustrie gaat steeds beter om met het medium 3D.

Het beeld wordt steeds meer natuurgetrouw.

 

Gravity is een van de recente films waarbij 3D toegepast is.

 

Tik maar eens in google als zoekbegrip new 3d blue-ray realeases en je kan zien dat 3D niet dood is.

 

Er is wel een aantal voorwaarden waaraan voldaan moeten worden om 3D te genieten.

 

- Een snel scherm om ghostbeelden te voorkomen, bij voorkeur plasma.

- Een groot scherm, bij voorkeur 65"

- Een enigszins verduisterde ruimte

- Een actief shutter systeem, geen gepolariseerde glazen.

- Een goed audio systeem.

 

Het dragen van een bril is nog steeds noodzakelijk, maar iedereen draagt wel eens een (zonne)bril, wie daarover valt is een .............

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...