Ga naar inhoud


Inloggen op sat4all met je facebook en twitter account


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Vanaf vandaag moet je als het goed is ook kunnen inloggen op sat4all met je facebook of twitter account.

 

Als je nog geen sat4all account hebt, kan je die aanmaken via de facebook of twitter links helemaal rechts bovenaan de pagina (naast 'inloggen', of anders kan je met dezelfde knop je bestaande sat4all account aan je Facebook of Twitter account koppelen.

 

Ik ben zelf geen Facebook of Twitter gebruiker, maar als je dit zelf handig vind, laat mij dan even weten of het werkt en zo niet, geef mij dan gedetailleerde foutmeldingen en/of bevindingen, als het even kan met een screenshot erbij.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat werkt heel anders (en veel veiliger). Je moet als website beheerder een development account aanmaken bij twitter en facebook. Dan krijg je een API key en wachtwoord en met die beide kan je een koppeling maken. De wachtwoorden van accounts worden dus over en weer niet uitgewisseld, alleen de login status en koppelingsinformatie.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Welke handelingen voeren jullie exact uit?

 

Als ik op de facelook link klik en mijn facebook (test account) gegevens invoer, ben ik bij sat4all ingelogd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik via mijn mobiel probeer in te loggen via facebook krijg ik dezelfde foutmelding. Telefoon is een samsung galaxy s4. Voor het geval je het geval je het weten wilt. :)

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...