Ga naar inhoud


garantie Xtrend


titaan

Aanbevolen berichten

Ik heb een tweedehands Xtrend et4000 overgenomen van een lid van dit forum.
Ondanks beloftes van de verkoper dat er een bon van aankoop bij zat, was deze niet meegeleverd.

Mijn vraag is nu, stel dat ik garantie nodig heb voor de et4000, kan dit dan zonder bon?

aangepast door titaan
Link naar reactie
Delen op andere sites


In principe niet, want de garantieperiode is twee jaar vanaf de aankoopdatum.

En om het laatste te kunnen aantonen, ben je de aankoopbon nodig.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt denk ik niet uit wat hij nog kost of gekost heeft, het zou voor mij meer een principe kwestie zijn.

Als je beloofd wordt dat er een bon bij zit moet er ook een bon bij zitten.

 

Misschien wil dat forumlid hem alsnog sturen? Zo moeilijk is een kopietje maken toch niet en even mailen??

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige dealers hebben de bon ook nog digitaal in het bestand. Als je de dealer weet, is dat gemakkelijk na te gaan als je wat gegevens van de verkoper hebt..  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Gerard maar sommige mensen zijn in de gelegenheid hem in Duitsland op te halen of mee te laten nemen en dan is het wel goedkoop. :)

Ophalen kost meestal ook geld.

Dealer om de hoek is per saldo meestal toch het goedkoopst. Vooral als je een keer beroep op de garantie moet doen. Dan is een voordeel gauw een kostenpost als je in Duitsland hebt gekocht.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...