Ga naar inhoud


Firmware CD kaart uit te lezen met OSCam?


DBdrug

Aanbevolen berichten

@sattv4iedereen

Hex serial is niet interessant voor de hackers! Is gewoon een HEX representatie van je kaartnummer.. Lekker boeiend.. Hooguit de management keys (maar die heb ik er netjes afgeknipt).. Ging erom dat je wel degelijk de revisie kunt zien in de OSCam WebIf..

Ik dacht niet aan hackers, maar eer aan canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waarom zou Canal Digitaal hier aanstoot aan nemen? Het is een volkomen legale kaart met abonnement. Buiten het kaartnummer zijn geen gegevens gepubliceerd. Het gaat ook niet over cardsharing. Wat ter wereld zouden ze daar tegen moeten hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je redenering maar ik denk juist dat ze zien dat je deze in oscam draait voor hun reden is om aan te nemen dat je aan cardsharing doet. En reacties op dit forum kunnen daar aan bij dragen. Je maakt jezelf prooi voor zo'n befaamde brief en je identiteit is ook te matchen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

kort gesproken wordt hier dus beweerd dat elk die oscam draait aan CS zou doen.Rare redenering want de overstap naar oscam is juist bedoeld om het gezever van CD kwijt te raken met de huidige nieuwe images op linuxboxen waar CCcam problemen geeft.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gezond denkende mens niet, maar die lui van CD? Ieder is verantwoordelijk voor de gegevens die hij/zij vrijgeeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal me aan mijn reet roesten van CDS daarvan denkt! Als ze het niet zint, jammer dan! Kaart uitzetten? Ook best! Zit toch in de laatste maand. Heb hier inmiddels kabel van Ziggo. Ben dat gezeik van CDS allang zat. Zenderwissels per 2 weken, limitaties, nanootje hier, nanootje daar... Ze doen hun best maar. Ik heb de satelliet alleen nog voor FTA...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook een behoorlijke draai van het topic. Het gaat om de vraag om in OSCam de kaartrevisie op te vragen.. Zou niet mogelijk zijn.. Toon het tegendeel aan en Canal Digitaal komt op de proppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet het niet zeker, maar heb zo'n idee dat de "uitlezing" welke maanden terug bedacht en geactiveerd door @theparasol niet werkt op Dreamboxen.

Ook niet meer bij vu's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...