Ga naar inhoud


Sinds ios 8.0 gaat iphone bij wifi in slaap-> skype onber.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

ja maakt een backup..  Doet een herstel zonder backup terug te zetten installeer alleen de appjes die je wil testen....  Heeft het geholpen dan weet je dat je de rest kan herinstalleren en was het dus softwarematig.   Het kost even tijd maar je hebt de backup achter de hand om weer terug te zetten en overigens verhelpt het ook vaak eventuele problemen door een herstel met direct terugzetten van backup

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heeft dat er niet ook mee te maken?

 

QNAP geeft upgrade vrij van VMobile app met lage bandbreedte-modus

Taipei, Taiwan, 15 oktober 2014 – QNAP® Systems, Inc.heeft vandaag een upgrade van zijn VMobile app voor iOS® naar versie 3.0 vrijgegeven, om de operationele efficiëntie en gebruikerservaring te verhogen door toevoeging van een lage bandbreedte-modus en een verbeterde gebruikersinterface.....

.....

Beschikbaarheid

VMobile 3.0 voor iOS is nu beschikbaar in de App Store. Een versie voor Android-apparaten zal begin november 2014 beschikbaar komen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.qnap.com

met groet

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail daarover gekregen, maar die app staat nog niet op mijn iphone.

Maar ik wacht nog af op een 2de reactie van avm, moest bepaalde zaken doen en opsturen.

Maar die hebben waarschijnlijk wel meer dan mijn zaak alleen, en wacht rustig af.

De apple reseller denkt dat mogelijks hardware slecht werkt, door die update.

Mocht hem binnen doen in garantie, maar wacht toch nog eerst o.a. de reactie van avm af, alhoewel ik betwijfel of die het zal kunnen oplossen, omdat het op andere prive netwerken hetzelfde is.

Maar tijdens het opladen van de batterij blijft die wel continu online, is dit dan wel echt een hardware fout?

En wat doet de functie in itunes die noemt iphone herstellen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ben nog eens hopeloos geweest, naar een winkel, en mijn probleem aangekaart.

De persoon daar in kwestie bevestigde, dat er een slimme wifi energie spaarstand inzit in de 8.X release.

Op de vraag als je die kan uitschakelen, was het antwoord nee. Op de vraag, waarom ze dat doen, en waarom dat niet uitschakelbaar was, kreeg ik als reden, dat ze van Europa firmware moeten maken, die minder energie verslindend is, waardoor de batterij langer meegaat.

Als ik die mag geloven, gaat o.a. Europa zich bevelen hoe we onze apparatuur moeten gebruiken.

Maar waarom dat die thuis op 3 wifi signalen na gebruik uitvalt, en hier via mijn extender (edimax) niet, dit zou ik graag eens weten. Die edimax geeft wel aan, dat slimme energie stand aanwezig is.

Had dinsdag een android tablet van ergens in China in mijn handen, waar je wel die slimme energie stand kon instellen (anderhalf uur) maar ook niet uitzetten. Maar das toch al iets.

Toen ik in die winkel een opmerking maakte en zei, dat ik mijn toestel niet meer kon gebruiken zoals toen ik het kocht, en uitleg waarvoor, deed die merkwaardig. toen ik vroeg of AVM (had die naam nog nooit gehoord) en skype die apps dan voor de klucht hebben gemaakt, was ik vriendelijk buiten de winkel gekeken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik in die winkel een opmerking maakte en zei, dat ik mijn toestel niet meer kon gebruiken zoals toen ik het kocht, en uitleg waarvoor, deed die merkwaardig. toen ik vroeg of AVM (had die naam nog nooit gehoord) en skype die apps dan voor de klucht hebben gemaakt, was ik vriendelijk buiten de winkel gekeken.

Gek he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik die app ook op mijn iPhones en geen enkel probleem

Is het dan via wifi of 3/4G? en indien wifi, mag ik dan vragen over welk merk het gaat?

Hier via mijn edimax extender blijft wifi werken, maar op andere wifi dat ik ter beschikking heb niet.

Er staat wel een schermbeveiliging met code op.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...