Ga naar inhoud


Zijn wij massaal gestoord, of is dit hedendaags normaal? mobiel internet.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Wat ik een stevig nadeel vind van sms is dat je het nooit zeker weet dat het overkomt en ook niet of het gelezen is.

Al heel wat ellende zien onstaan doordat een smsje nooit of pas na 48 uur afgeleverd werd.

 

Hoezo, ik krijg keurig een bericht als mijn SMS is verstuurd en bij de ander is ontvangen.

Stuur ik een e-mailtje dan kan het inderdaad soms wel een paar uur duren voordat hij verzonden is en ook als van de andere kant een berichtje wordt verstuurd terwijl ik ergens in de Groningse rimboe aan het werk ben krijg ik hem soms pas binnen als ik al weer op weg naar huis ben.

 

Zoals gezegd SMS werkt bijna overal, internet bij lange na niet.

 

Whatsapp heeft als groot nadeel dat een ieder die je 06 nr. heeft ook direct kan zien of je whatsapp hebt en je kan gaan bestoken met berichten en daar zit ik niet op te wachten.

Hebben ze me echt nodig dan ben ik gewoon telefonisch bereikbaar en anders krijgen sturen ze maar een berichtje naar de zaak en bekijken ze daar wel of het dringend genoeg is om mij direct te informeren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of gsm afzetten asociaal is of niet, laat ik in het midden.

Maar wegens verhuis, is het wenselijk, dat ik bereikbaar ben voor bepaalden.

Als ik niet opgebeld wil worden, dan staat die op niet storen, maar dat favorieten mij wel kunnen bellen.

Aangezien ik op één na, iedereen zijn nummer doorstuurt, vind ik handig.

sms'en worden stil gehouden, dus bij dringendheid, moeten ze wel bellen.

En als ik dan wel eens in een uitgebreid bad zit, dan moet niemand mij storen, maar dan worden belangrijke nood telefoon in samenspraak met mijn collega afgehandeld in die tijd.

Dit is misschien een licht voordeel, dat je bij deze (bijna) volledig beslist, wie je toelaat op je gsm en niet, tijdens de tijd, die je niet gestoord wenst te worden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paulvr, een man naar/van mijn hart...

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...