Ga naar inhoud


Ik zoek voip-in


Aanbevolen berichten

 

Ik heb voldoende mogelijkheden om uit te bellen met voip maar zoek nog een telefoonnummer waarop men mij kan bellen.

 

Als ik hier zo lees trek ik de conclusie dat ondanks de iets hogere kosten Budgetphone een betere keus is dan Cheapconnect ?

 

Iemand nog goede ervaring met een andere aanbieder ?

 

Het gaat hier om het gebruik van een Fritz!Box 7390 en om particulier gebruik.

 

Alvast bedankt,

 

Mvg, Karoshi.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Karoshi  CC werkt wel goed en ze zijn goedkoop.

Heel af en toe zijn er problemen, maar dat kun je bij elke provider hebben.

Mij bevalt het goed, zeker nu het Dns probleem is opgelost !

Afgelopen 6 weken maar  max 2x 10 min niet bereikbaar geweest.

P.s. ik gebruik ook een 7390 Fritzbox

aangepast door Beetle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan ook en werkt ook goed, die heb ik ook.

Weet niet of ze dat nu ook nog aanbieden, zelf heb ik een nummer voor 1 euro lang geleden!

 

Zie:

Voip IN number

Unfortunately we do not offer DID's (inbound Voip/VoipIn numbers). You can however use a readily registered DID/VoipIn number, by verifying it in your account. If you would like to use this number with our sip-services, simply use your DID/VoipIn number in the settings. To start using a DDI/DID/VoipIn number, please look for a DID Number provider.

aangepast door Beetle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant thema!

Beetle en Mimisiku: hebben jullie inzicht in de kosten die een beller naar zo'n (VB) Voip-in nummer voorgeschoteld krijgt?

 

n.b. zoals in een ander draadje reeds gemeld, heb ik mijn CC-nummer (al dan niet tijdelijk) gedeactiveerd en gebruik als inbelnummer nu al enige tijd het VB-Voip-in nummer zonder enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via KPN kost het met Bel Basis  start 10 ct en per min ook 9 ct (zelfde prijs als naar vast)

bij Telfort kost het start 9 ct en per min ook 9 ct  (zelfde prijs als naar vast)

 

Dus bij deze 2 geen verschil in prijs met bellen naar 085 of regio nummer.

aangepast door Beetle
Link naar reactie
Delen op andere sites

De site van voipplanet bezocht, zie staan dat je een nummer krijgt met de prefix 085-009.

Daar ik gewend ben dat aboneenummers nooit met een nul beginnen krijg ik bij zo´n nummer het gevoel dat de juiste schrijfwijze 08500-9x moet zijn, bij dit soort nummers ben ik altijd wat voorzichtiger in het gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij voipplanet een nummer genomen 085-009xxxx en werkt perfect.

Dit nummer kun je gebruiken voor alleen inkomend verkeer.

Ook even getest van een delmount account naar dit nummer, gratis in de freedays.

Met mijn mobiel (T-Mobile) ook getest, gaat gewoon van het bel tegoed af, dus wordt niet extra belast !

Dus een goed alternatief voor alleen inkomend, je kan er ook natuurlijk mee uitbellen naar alle nummers, zie

voor tarieven op hun site.

De kosten worden volgens mij achteraf verrekend elke maand.

aangepast door Beetle
Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is het skype dat men zoekt als goedkoop / gratis oplossing

maar mocht men VOIP >Voice over I P< willen is er echt heel veel beschikbaar als optie

oproepen, c.q. oproepbaar zijn met een eigen nummer <> dat is eigenlijk het lastige bij al die opties.

 

heb je een nummer of een naam in die virtuele wereld, that is the question

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit al een tijdje bij VoIP Planet met een eigen gratis 085- nummer.

Deze krijg je nu nog gratis, maar zou in de toekomst ook wel eens weer wat gaan kosten.

 

Deze provider heb ik vooral gekozen om de manier van betalen, dat is gewoon aan het eind van de maand.

Dus niets vooraf als een soort van beltegoed.

En als je verbruik kleiner is dan €5,- , dan schrijven ze die door naar de volgende maand.

 

Bij problemen ook altijd snel antwoord, dus gewoonweg heel tevreden met VP.

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...