Ga naar inhoud


Mega-operatie Ziggo: 2,3 miljoen tv's op zwart


Orbit808

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Eh, niets?

Je krijgt een brief of e-mail met instructie.

 

In de brief staat aangegeven hoe je de zenders opnieuw inleest.

En mocht je geen brief krijgen...

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/gebruiken/zenders-zoeken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb sinds de migratie hier in Limburg steeds kleine momentjes van slecht beeld. Blokjes etc. Ben ik de enige? Hebben ze bij het signaal ook dingen veranderd? Ik heb hier nooit last van gehad, maar na het overzetten ineens wel.

 

Dat heb ik hier in het noorden ook. Nog geen idee wat het is.

Dreambox 800s - Dreambox 500c - Triax 78 triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is een voorproefje van wat Ziggo / UPC klanten in de toekomst nog meer te wachten staat. :P

 

Er is weer toekomst voor Canaldigitaal. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt alleen hopen dat dit tijdelijk is. Dus kinderziektes. Anders gaat het vast klanten kosten.

Wel moet je zeker weten dat de storing niet uit je eigen bekabeling komt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de indeling van transponders is compleet onlogisch geworden. Alles ligt weer helemaal doorelkaar. Waar ik voorheen nog met een single-tuner kon kijken naar NL1, 2 en 3, zitten nu NL1 en 2 los van NL3... Als SBS6 aan het recorden is, dan kan ik verder ook helemaal niks anders meer kijken, terwijl ik eerder nog RTL5 of RTL7(?) tegelijk kon kijken/opnemen. Erg jammer.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

......t Humax HDCP probleem i.c.m. een Philips tv. Ik moest maar een nieuwe tv kopen was het antwoord. :cry:

 

Lijkt mij het enig juiste antwoord. :cool:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een voorproefje van wat Ziggo / UPC klanten in de toekomst nog meer te wachten staat. :P

 

Er is weer toekomst voor Canaldigitaal. :D

Upi Crap noemde ze het altijd :-) maar hopelijk wordt dat in de toekomst niet.

 

Anders zullen er veel mensen over stappen naar een ander provider.

 

Ziggo was toch altijd de nummer 1 voor heen, maar ik hoop niet dat ze straks de nummer 10000 gaan zijn nu het UPC is geworden, aangezien de naam UPC gaat verdwijnen zegt al genoeg ;-)

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, was er niet een spreekwoord.

Of je nu door de hond wordt gebeten of door de kat wordt gekrabd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...