Ga naar inhoud


Ziggo geen beeld


dovedoeme

Aanbevolen berichten


Of je woont zelf ergens in oost Nederland waar je kaart geactiveerd is waarschijnlijk.

En je neemt je kaart mee naar Den Helder west Nederland.

Dit gaat ook niet werken, behalve de fta zenders dan.

 

Maar als het oost/west verhaal niet op gaat voor jou, zou ik edbe zijn oplossing proberen.

 

Met vriendelijke groet, HJD

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees niets over de kaart? Irdeto kaarten kennen toch geen regiocode? Een Ziggo kaart uit Oost werkt toch ook in West? Wat zijn de entitlements van de kaart? Is in CCCam.cfg de optie TRY ALL CHIDS ook aanwezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga die dan eerst maar even toevoegen in je CCCam.cfg dan.. Welke kaartversie van Ziggo gebruik je? Uiteraard alleen de errste 4 cijfers.. Wat geeft CCCam voor entitlements aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan.

5555

474

6875

 

Vindt ruim 300 zenders net als bij mij thuis maar geen beeld.

 

Als ik het IP adres intik kom ik ook keurig in de box dus denk niet dat het aan de router kan liggen.

Even van de stroom gehaald na het opnieuw inlezen?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben een beetje bang dat de TS helemaal geen kaartje heeft.. Er komt geen info althans na 2 maal vragen. Vrees dat het om een WAN Share gaat met een geloopte config..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je wel een kaart dan is die aan de postcode in Delfzijl gekoppeld en zal niet in Den Helder werken

Een ziggo smartcard zou het in het hele ziggogebied moeten doen.

Maar zonder kaart wordt dit natuurlijk een heel ander verhaal. En ts maakt geen gewag van een smartcard.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vindt ruim 300 zenders net als bij mij thuis maar geen beeld.

 

Als ik het IP adres intik kom ik ook keurig in de box dus denk niet dat het aan de router kan liggen.

 

Tja, wat zal ik zeggen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...