Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


je weet wel van de M7 group

 

 

LOL klagen bij CD.

 

Heb ik 1 keer gedaan nog niet zo lang geleden, en wat zeggen ze het ligt aan je reciever.

later lag het toch wel bij CD.

 

Met CD wil ik zo weinig mogelijk te maken hebben, asociaal zijn ze bij de helpdesk en weten weinig tot niets.

 

ik kijk en betaal en verder wil ik niks met ze te maken hebben.

 

Ik betaal ook niet voor HD heb ik ze medegedeeld toen iedereen verpicht over moest naar het light pakket voor 15.95.

Heb toen zelf opgezegt omdat ze erg smerig bezig waren en kreeg toen weer een brief van CD. heb nu het light pakket voor de prijs van het oude basis pakket.

 

En meer ga ik ook niet betalen.

 

Voor hoe cd mij behandeld heeft heb ik recht op 2 jaar gratis kijken.

 

Gaat de prijs na afloopt contract dus ergens volgend jaar toch weer naar die 15.95 is het einde CD.

 

Mensen die vinden dat CD wel een goed klantenservice heeft hoeven dat nu niet te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als u hier vaker schrijft over hoe CDS u behandeld heeft

als u hier vaker schrijft over dat het allemaal niet goed loopt bij knaldigital

als u hier telkenmale herhaald dat wat bekend is, een storing die men niet tijdig verhelpt

als u ook nog een verwijtende toon gebruikt jegens mede forumleden die enkel verhelderend willen toelichten en of helpen

 

dan lijkt het voor mij op donquichot die de verkeerde aanvalt en ongecoordineerd de zaak aanpakt.

de zaak aanpakken is met de verstrekker van uw TV programma's c.q. zenders contact op te nemen

hier relevante rapportages geven mag natuurlijk, ter lering ende vermaeck.

 

Overigens er is ook een weg voorbij aan CDS, die heet IPTV allinone en de prijs is gunstiger dan CDS, dit enkel als suggestie.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou een mooie zijn als iedereen zijn eigen rechten kon bepalen, op zo´n wereld wil ik denk ik niet leven eerlijk gezegd.

 

Als je zo boos bent op CD stuur ze een email of bel ze op en laat je ongenoegen weten, ow wacht dit was al dik aangegeven :)

Groot gelijk, altijd klagen bij de verkeerde. Het spreekwoord "neem de koe eens bij de horens" zou hier aan de orde kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je nu weten dat de klager ook niet ergens anders klaagt. Niet dus, dat is slechts een aanname.

Hoe meer en hoe breder er geklaagd wordt, het resultaat kan alleen maar toenemen en in elk geval niet minder worden.

Een klager monddood maken werkt in ieder geval niet bevorderlijk om problemen met leveranciers op te lossen.

 

Misschien eens stoppen met klagen dat er geklaagd word.

Het klagen om het klagen lijkt wel een nieuwe hobby geworden. :P 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je nu weten dat de klager ook niet ergens anders klaagt. Niet dus, dat is slechts een aanname.

Hoe meer en hoe breder er geklaagd wordt, het resultaat kan alleen maar toenemen en in elk geval niet minder worden.

Een klager monddood maken werkt in ieder geval niet bevorderlijk om problemen met leveranciers op te lossen.

 

Misschien eens stoppen met klagen dat er geklaagd word.

Het klagen om het klagen lijkt wel een nieuwe hobby geworden. :P 

Ja klagen zit zeker in de natuur van velen maar laat nu aub de mensen van Canaldigitaal (ook TVV en Telesat, want die zitten ook met deze problemen) dit probleem oplossen en geef desnoods wat advies of geef opbouwende kritiek, maar ik zie hier op dit forum heel vaak kritiek en slagen onder de gordel, zoals bvb de kritiek dat het prutsers zijn e.a.. voor mij kan zoiets niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat voor jou zoiets niet kan is dan jou onbekwaamheid.

 

Dat het pruters zijn is gewoon waar, ik het het zelf ondervonden, dat kun jij nooit van tafel vegen.

 

Het is mijn bedrijf niet, dus ga ik dat bedrijf ook niet runnen zou toch te gek zijn dat klanten het bedrijf moeten gaan runnen.

 

Hebben die mensen bij cd dan geen schoolopleiding gehad ofzo.

 

Dit verhaal omgedraaid, ik ga bij een bedrijf werken en laat te klanten mijn werk doen, sorry maar in welke wereld leef jij eigenlijk.

 

De 2de wereld oorlog kon zeker ook niet???? wordt eens wakker.

 

John heeft weer gelijk. :)

 

Klagen over de klagers is heel frustrerend dan worden die mensen dus niet serious genomen en dus dubbel gepakt.

 

Bedrijven als cd drukken hun klanten in een hoek, je hebt dus niets te vertellen, maar een verhoging in prijs waar dan niet vermeld wordt waar voor die is. En om welke zenders het gaat, wordt er even doorgedrukt. en ga je dan op onderzoek uit waar voor die prijverhoging er dan aankomt krijg je maar 1 zender erbij voor die 3 euro.

 

Als je dat dat niet smerig vindt.

 

Je kunt op dit forum praten als brugman, maar de argumenten worden hier zo weer van de tafel geveegt, en CD is weer het beste paard in de stal.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk wel dat ze beseffen dat deze storingen blijven aanhouden, ontevreden klanten zullen opstappen, en ze er alle belang bij hebben om daar nu komaf mee te maken.

 

Moge de komende maand voorbeeldig verlopen, dat is wat eenieder nu wel verwacht.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal maar een winkel binnen stappen om inlichtingen in te winnen over TV Vlaanderen.

Om dan geconfronteerd te worden met een uitval die ze maar niet onder controle krijgen.

Stelletje knoeiers zijn het, die zich achter allerlei excuses wegstoppen.

 

Ik ben ook klant bij Telenet, daar had ik onlangs inlichtingen gevraagd over hun CI+ module in samenwerking met een dreambox.

Het eerste antwoord voldeed niet, dat melde ik. niet opgelost.

2 dagen later wordt ik opgebeld door een medewerker met een complete uitleg daarover.

Dat is pas service, in tegenstelling tot een TV Vlaanderen en Canaldigiataal, daar is het altijd maar gissen en moeten we onze plan trekken.

Ze zijn nog niet eens in staat om problemen deftig aan te melden.

Het staat hier al 4 uur als er op hun site nog geen bal staat.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas op, nou krijg je de mensen die alleen positief zijn over CD over je heen.

 

Deze mensen weten CD, waarover veel afbrekende kritiek wordt gespugt om te toveren in een bedrijf vol met opbouwende kritiek op de kaart te zetten.

 

Opbouwende kritiek= wat zijn die storingen op de SD zenders toch fijn :crazy: .

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaar is dat de communicatie naar hun klanten toe al heel lang te wensen overlaat, en vandaag is er weeral een probleem als blijkt dat ze Eurosport NL niet doorgeven, maar dat daar al lang Eurosport Int wordt voor gebruikt.

 

En komen ze weer met een uitleg doe op niks trekt, het blijft zich dus opstapelen, als je dat dan moet blijven ophemelen is nog maar de vraag.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik daar op ga antwoorden val ik een beetje in herhaling.

 

Maar,

 

Er zijn mensen die in het duisterste van het duistere het slechtste van het slechtste nog een lichtpuntje zien.

 

En vul de rest zelf maar in.

 

Begin maar met, jaren later en dan bla bla bla bla zien ze nog dat lichtpuntje. pff pff pff er is en zal nooit iets veranderen.

 

Ik word zo moe van die club.

 

Ik ben echt nieuwsgierig wat voor mensen er bij CD werken/ aanwezig zijn sorry.

 

Meneer strickland van B to The F zal ze zeker slackers genoemd hebben.

 

Als communicatie middel gebruikt CD chaos, daar zijn ze heer en meester in.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...