Ga naar inhoud


Hoe MezzoHD en MotorsTV HD openen?


Aanbevolen berichten

 

 

Als Mobistar opdracht zal geven het in orde te maken, dan krijg je mooi beeld hoor.

 

Mijn zus had ooit internet van Mobistar (via de Proximus lijn).

Er waren regelmatig problemen en de snelheid was zeer laag.

 

Na verschillende keren gereclameerd te hebben kregen ze gewoon de melding dat ze maar een andere provider moesten zoeken.

 

Nu zitten ze bij Telenet ):

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

't is overal wat.  Maar dat geeft geen antwoord op mijn  vraag.  Alhoewel niemand die nog durft beantwoorden na de posting van ceesv.

Bedankt ceesv.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even het draadje:  https://www.sat4all.com/forums/topic/335849-nieuwe-codering-fox-sports-2-international/

(nieuwe-codering-fox-sports-2-international) doorgelezen.

 

Toen werd er ook door de moderatoren (ja ook jij ceesv) gepleit om een oplossing via de softcam.

Nu mag dit blijkbaar niet meer.

 

En velen die antwoorden bye-bye CDS - hallo Ziggo.  Dit is dus niet overal een oplossing.

Trouwens dit is geen hacking.  Hacken is zich onrechtmatig tot iets toegang verschaffen.  Ik heb betaald voor een dienst, en wil van deze dienst genieten.  Hoe kan dit?

 

En als je dan weer antwoord via de witte CI module.  Dat weet ik. En moet niet meer herhaald worden.  Heb ik trouwens al in mijn openingspost opgenomen.

Diegenen die hier over blijven doorzeuren, moeten leren lezen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik heb ooit van ceesv dezelfde preek ontvangen.. Vanuit de boardregels kan en wilde ik dat ook begrijpen. Vanuit een legaal/juridisch vlak vind ik het nog steeds onjuist.

 

Ik deel de mening dat het geenszins illegaal is. Ik betaal immers voor de ontvangst en houd dit ook binnenshuis. Buiten het feit van *willen* is er geen enkele reden om dit kanaal voor Linux boxen buiten te sluiten..

 

Bij mij ging het toen om de boxkey extractie van UPC. Gelukkig voor mij is dat nu Ziggo geworden. Had nog 2 Irdeto kaarten die nu geactiveerd zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al enige tijd en daarover ook al post gehad, dat dus een bepaalde persoon die nogal vlug komt te morren een medewerker zou zijn van het geliefde CD.

Je zou het beginnen te geloven, trouwens die witte module brengt wel beeld maar ook heel wat restricties met zich mee, en dat slikken we dus niet.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 trouwens die witte module brengt wel beeld maar ook heel wat restricties met zich mee, en dat slikken we dus niet.

En daarom koop ik er ook geen, dat had nooit niemand moeten doen, hoe meer er gekocht worden, hoe harder ze aan de andere kant lachen..

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy, ik geniet nog steeds dagelijks van jouw uitmuntende EPG, dus als ik het had geweten hoe het moet, had ik het je (via PM of mail) zeker verteld.
Het is begrijpelijk waarom dit soort informatie (als die überhaupt ergens aanwezig is onder de Sat4All leden) niet openbaar wordt gemaakt, maar via PM zou toch kunnen.

Voor wat het waard is: Je bent van onschatbare waarde met je EPG en zenderlijsten. Jammer dat ik je niet aan de benodigde informatie kan helpen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien iets aan de oplossing van dit draadje?
https://www.sat4all.com/forums/topic/344741-mezzo-schakelt-niet-vrij/

(Ik vrees van niet, anders had Mimisiku je er al op gewezen denk ik).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nee, daar heeft hij absoluut niets aan! Dat ging over Mezzo SD en had te maken met de HeaderWhitelist waarde die niet compleet was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, daar heeft hij absoluut niets aan! Dat ging over Mezzo SD en had te maken met de HeaderWhitelist waarde die niet compleet was.

 

Oeps, en de vraag was voor Mezzo HD...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom koop ik er ook geen, dat had nooit niemand moeten doen, hoe meer er gekocht worden, hoe harder ze aan de andere kant lachen..

Ik denk niet dat het zo werkt.

Er zijn niet veel commerciële providers (Europa) meer die je toestaan middels een module nog een vrije hardwarekeuze te maken.

Kijk naar Duitsland, Italië, Frankrijk, de UK. De schappen in de electrozaken stonden pakweg 5 jaar terug nog vol met allerlei CI-ontvangers.

Nu kun je er bijna enkel een abonnement afsluiten met gedwongen huur. Ga in Duitsland maar naar een willekeurige RTV dozenschuiver 

 

Als de witte module zo blijft als nu -dwz dat hij ook blijft werken op een Linux box - kan ik ermee leven. Tel je zegeningen.  

 

In Duitsland hebben de commerciëlen trouwens de CI+/HD+ module al aan staan. Vooruit- en achteruitspoelen bij opnames is niet mogelijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is een oplossing voor Willy, vermits hij niet zo tevreden is over TVV en de kabel in slechte kwaliteit binnenkomt, dat hij iemand zoekt die kabel heeft, daar een slingbox zet, en naar hem streamt?

Omslachtig en ook niet zo wettelijk, maar misschien wel een oplossing.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oplossing om met Cccam of Oscam met een betaald abonnement te kunnen kijken is binnen de Sat4all regels toegestaan.

Ik heb dit al eerder geschreven maar kennelijk moet de boodschap tich keer herhaald worden. :)

 

Dus waar blijft die oplossing nou ....  Kabeltje87 wil graag geholpen worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...