Ga naar inhoud


Mezzo HD & France 2 HD geen ontvangst


faqtsbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook bij TVV na wat aandringen witte modules gekregen, dus gaan met die banaan.

 

Gekregen voordat je de zwarte hebt opgestuurd?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Contract vast voor nog een jaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien gaat TVV in ruil voor een jaarcontract ze nu wel vlugger geven, want vlugger op, kunnen ze de mensen sneller dwingen naar hun orca module  :angry: .

Let maar op, dat ze vanaf bepaalde tijd als je zeurt, geen orca ci+ module ervoor in de plaats krijgt. Dan zou je meer kunnen missen dan enkele zenders.

Licht humoristisch bedoeld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aldus de "Profeet", heb je een diploma als helderziende op zak.

Ook Licht humoristisch bedoeld. :D

 

En nu nog je serieuze antwoord over hoe je het hebt geregeld.

Daar hebben we namelijk wat aan (in ieder geval ik).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lang zat je zo zonder module, m.a.w. hoe snel had je de witte weer in huis?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de oude Aston 1.07 module kreeg ik bij het snel zappen soms de melding gecodeerd kanaal (meerdere types Clarke Tech en AzBox), om dit op te lossen moest ik mijn ontvanger even -uit en aanzetten. 

Sinds ik de witte CI-module gebruik is dit probleem opgelost, het zappen gaat ook een flink stuk sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via oscam is France 2 hd en sd gewoon te zien. Tntsat kaart kopen zijn niet zo duur en de kaart is 4 jaar geldig en je krijgt er nog veel meer Franse zenders bij

aangepast door egbertjan

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via oscam is France 2 hd en sd gewoon te zien. Tntsat kaart kopen zijn niet zo duur en de kaart is 4 jaar geldig en je krijgt er nog veel meer Franse zenders bij

 

Moet je dan wel aan zo een kaart kunnen geraken via een webshop,

ik vond nog geen die niet moeilijk doet.

had een adres gevonden maar die deden moeilijk of ik die kaart wel echt wou hebben en of ik frans verstond :crazy:

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je dan wel aan zo een kaart kunnen geraken via een webshop,

ik vond nog geen die niet moeilijk doet.

had een adres gevonden maar die deden moeilijk of ik die kaart wel echt wou hebben en of ik frans verstond :crazy:

even naar Ronq rijden, daar is een grote supermarkt vlak naast de E17, waar ze je verder kunnen helpen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...