Ga naar inhoud


upc groene grondkabel fconnector vervangen


NEO_X

Aanbevolen berichten

Meeste apparatuur gaat in de regel bij onweer ook niet kapot door een direct hit maar tgv inductiespanning.

 

Trouwens, zal niet de eerste zijn die geen officiële cai aansluiting heeft... bv nog niet afgekoppeld door de provider. Bij ons heeft het ook 3 jaar geduurt en 3 brieven dat ze ons gingen afsluiten als we geen abonnement afsloten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik zal niks zeggen over T.S., omdat (hier toch) een mens onschuldig is, tot het tegendeel bewezen is.

Maar waar ik woon, is er minstens één iemand, die niet betaald voor zijn tv aansluiting. Ze hebben de mijne ook nog niet afgesloten. Maar hoe ze dit zullen doen, is mij een vraag, de aansluitingen zitten in de gemeenschappelijke delen (merkwaardig), en kan de kabelaar enkel binnen, als iemand thuis is. Vraag me het gevolg af, wat als die een paar keer tevergeefs aan een gesloten deur zal staan? Want er zijn er niet veel thuis.

Van diezelfde kabelaar een technieker, weet ik, dat er wel meerdere zijn, die ze zelf aansluiten, maar als ze tegen de lamp lopen, is de prijs, ook niet mals. Maar ja, een kei kan je niet vladen. Sommige interventie's gebeuren zelfs, jawel, onder politie begeleiding.

Dit terzijde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, het komt regelmatig voor dat mensen met een kabelaansluiting opzeggen maar de monteur die komt afsluiten kennen. De aansluiting blijft gewoon nog jaren in tact zonder dat er betaald wordt totdat er in de verdeelkast toevallig eens een andere monteur komt die ziet dat er een onterechte aansluiting zit. Die wordt dan alsnog losgehaald.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor UPC ooit gewerkt via detacheringsbureau. Alle sleutels van mijn regio op zak.. Moesten natuurlijk wel ingeleverd na beëindiging..

Was hier op gegeven moment een sport om al die kasten open te zetten. Signaal ellende door vochtschade e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij vertelde me iemand (in België) als je ze open doet, er een alarm ergens afgaat, als je een bepaald iets in de kast niet deed.

Of als je de kast openbrak. Vroeger waren het gewoon vierkante sleutels die je nodig had, zo'n (rode) Europese noodsleutel.

post-40019-0-00766900-1441553177.jpg

Die zijn als je een beetje zoekt, zo te koop.

Zelfs die sleutels of hoe je het noemt, dat kabelaars gebruiken om buisfilters te plaatsen, om te vermijden, dat ze het zelf weer aansloten. Die zouden ook niet te verkrijgen zijn, maar ik heb ze al zien opduiken in Duitse webshops.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...