Ga naar inhoud


tv vlaanderen op pc,tablet en smartphone. nieuwe TVV dienst


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben momenteel in Canada en dit gratis aanbod klinkt verlokkelijk en interessant om van hieruit enkele zenders van mijn abonnement via mijn laptop te bekijken.. Ik probeerde het maar ik krijg het niet in orde. Eerst op mijn TVV de functie geactiveerd maar dan moet ik nog een app downloaden en dat lukt niet en voorlopig heb ik dus nog niets. Ik heb een MacBook Pro hier en de apps zouden enkel voor tablets of smartphones zijn? Klopt dat? En Ik heb via de Apple Store gezocht maar ik vind niets dat zou werken. En is dit wel gratis? Ik zou het toch willen uittesten voor ik terugkeer naar België binnen 10 dagen.

Kan iemand mij verder helpen of  is dit terug een zoveelste blunder van TVV?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kijk sowieso Tv vlaanderen op mijn tablet, je hoeft er niet voor te betalen als je een Linux ontvanger hebt   ;)

Dit is inderdaad perfect mogelijk. Maar als je dit echt als tweede scherm gebruikt zit je vast met jouw systeem. Je kan namelijk geen twee verschillende zenders tegelijkertijd kijken op je PC (tweede scherm) en je TV (linux-ontvanger).

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ingetekend voor de 14- daagse gratis proefperiode maar intussen alweer opgezegd voor het daaropvolgende jaarabonnement wegens:

 

- geen "Airplay" mogelijkheid.

 

- geen "uitgesteld" kijken mogelijk.

 

- geen opname mogelijkheid.

 

Te duur, € 3,95 per maand, voor het gebodene.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar "Stievie"...

 

Groeten, Daddycool

aangepast door daddycool57

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, mijn belangrijkste overweging nog vergeten:

 

Ik heb bij TV-Vlaanderen een abonnement met daarop 6 smartcards. Totale kost ongeveer € 500,00 per jaar.

 

Een tip aan TV-Vlaanderen, ze lezen hier toch wel mee..., Misschien kan TV-Vlaanderen deze "Live TV" optie gratis aanbieden aan goede en trouwe klanten, sinds de start in 2006 ?

 

Groeten, Daddycool

Als je vandaag je kop in het zand steekt, knars je morgen met je tanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed werkt het niet, op mijn iphone, meld die dat ik het pakket niet heb, terwijl één in basic light zit. En heb ik dan na problemen beeld, dan kan/moet ik het geluid bij bedenken.

Die optie gaat voor de 29ste er ook weer af, heb dan meer aan mijn slingbox.

@rogge: als je linux ontvangers voorzien zijn van 2 of meer tuners kan je wel op tv de ene zender zien, en op pc een andere zender.

tv gebruikt tuner 1 en pc tuner 2. Als je echter opneemt, dan kan het enkel als je 3 tuners hebt.

Ergens hier gelezen, dat je via pc kan kijken, en dat die dan kijkt, of er in je huis een beschikbare tuner is, veronderstellend, dat je meerdere linux ontvangers hebt. Maar hoe alles zit, weet ik niet, maar je zal het hier op de juiste rubriek wel vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nieuws van één kan ik bekijken via de website van "de redactie" maar bijna niets anders van één of canvas. Ik krijg een bericht dat wegens de beperking van auteursrechten enkel binnen België en via Flash kan bekeken worden. Ik ben een groot deel van het jaar in Canada en dat lukt hier dus niet. Ik ben geen Sat freak of PC freak en ik heb hier een MacBook mee. Kent iemand een eenvoudig uit te leggen oplossing voor mij? Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste muesli

Als je de melding krijgt dat je wegens beperking van auteursrechten het programma niet kunt bekijken, dan kun je een gratis app downloaden: http://hola.org/
Je krijgt dan een internetverbinding via een land naar keuze, in jou geval België maar je kunt dit ook handmatig instellen. Het lijkt dan of je vanuit België het programma bekijkt hoewel je toch in Canada zit.
Er word gebruik gemaakt van de internetverbindingen van alle aangesloten leden. Je kijkt dus via een pc van iemand anders.
Ik gebruik het zelf ook om bijv. vanuit Spanje naar uitzending gemist te kunnen kijken van de Nederlandstalige TV-zenders.

Omdat je met dat programma wel de kans hebt dat ook anderen via jou internetverbinding kijken, heb ik de app op een brouwser geïnstalleerd die ik nagenoeg nooit gebruik, Google Chroom want ik gebruik normaal Firefox.
Bovendien heb je de mogelijkheid om de app in- en uit te schakelen.

Nadat ik dat programma lang geleden geïnstalleerd had, kwam er een melding van mijn beveiligingsprogramma Norton, dat het een onveilige situatie was. Ik kreeg meteen aangegeven wat ik moest doen met een paar vinkje om het wel veilig te maken. Die heb ik aangeklikt en ik kan nog steeds van Hola gebruik maken maar anderen via mijn internetverbinding niet meer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ik kan nog steeds van Hola gebruik maken maar anderen via mijn internetverbinding niet meer.

 

Sprietje toch !, Als iedereen dat gaat doen is het Adios Hola ! aangepast door Henk1

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor deze info. Van Hola had ik nog nooit gehoord, maar ik ben dan ook een zeer matige computer- en internetgebruiker (alleen wat e-mails en internet voor hetgeen ik echt nodig heb (banking, enkele forums, de krant enz.). Ik zal het eens uitproberen. Hopelijk werkt het ook voor Apple want ik heb een MacBook Pro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen Hola gevonden en geinstalleerd. Rechtsboven het land veranderd (surfen vanuit België). Maar ... videos van canvas nog steeds niet te bekijken. Ik krijg steeds weer dezelfde boodschap: wegens beperking auteursrechten enkel in België met Flash te bekijken. Ik ben dus teruggekeerd naar Canada. Misschien doe ik iets fout maar ik weet niet wat. Installatie gelukt, vlammetje rechtsboven in browser staat er en werkt. Alleen de VRT werkt niet mee :grin: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...