Ga naar inhoud


Internetstreams bekijken en beluisteren via de Vu+


Satelliet78

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik heb 2 Vu+ satellietontvangers waarvan er 1 op OplenPli (Vu+ Zero) draait en de ander op OpenATV (Vu+ Uno). Bij de ontvanger die op OpenPli draait kan ik internetstreams bekijken en beluisteren maar de ontvanger waarop de OpenATV geïnstalleerd is lukt dat tot nu toch steeds niet. Nu komt mijn vraag; Welke plugin of extensie moet er gedownload worden om dit ook met OpenATV mogelijk te maken? Heeft iemand enig idee. Alvast hartelijk dank.

 

mvg.,

Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites


Buiten het feit dat het met OpenATV ook vast wel zou moeten kunnen vraag ik me af waarom jij dan niet voor de gemakkelijke weg kiest.

OpenPli op de UNO installeren en het probleem is opgelost tenzij jij een heel specifieke reden hebt om OpenATV op de UNO toe te passen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jürgen, hartelijk dank voor je reactie! Ik snap dat het de makkelijkste optie is om OpenATV weer te vervangen door OpenPli maar ik wil gewoon weten welke extensies / plugins er nodig zijn voor OpenATV om streams te kunnen bekijken en / of te beluisteren. Daar was ik eigenlijk naar benieuwd :)

 

gr. Arno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...