Ga naar inhoud


Kan Vu Duo niet installeren over VTI image


zoekende

Aanbevolen berichten

Uit andere berichten leert dat de vu duo, wel eens zindelijk is in usb stick. Ik herinner me een lid, die wel 4 verschillende sticks teste voordat het ging.

heb ik ook al voorgehad, en bewaar zorgvuldig die stick, omdat ik weet dat deze gaat. Een stick kost niet zoveel, en daarom zeg ik: ik vermijd onnodige problemen en bewaar deze stick enkel voor het flaschen van vu's.

Probeer even een andere stick. Of een oudere pli image op zijn site.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het probleem wordt volgens mij veroorzaakt door dat de stick schijnbaar niet gemount wordt. " there are pluggen in storage devices without a mount point ( de usb stick?). Open devicemager. Hier zie dan model: data traveler 2.0 DSA. Vendor Kingston. Hieruit maak ik uit dat de usb-stick gemount is. Kan dus geen image plaatsen. Hoe los ik dit mount probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En voor wat betreft de radiozenders zou ik eens een andere zenderlijst proberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of gewoon opnieuw inscannen met enkel radio gekozen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen flasht hij ook niet meer een nieuwe VTI. Bellejt las al zoekende ergens dat je dit probleem al eens gecommentarieerd had. Heb ondertussen van alles geprobeerd. Alle handleidingen weer eens doorgelezen . Zou niet weten wat ik fout doe. Heb dus maar 1x de usb zien readen. De usb wordt dus niet herkend. Wanneer ik bij Vti naar de devicemanager ga zie ik wel de usb stick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of als VTI nog geinstaleerd staat en fia FTP nog te benaderen is de back up map verwijderen.

Geen ervaring mee maar ga er van uit dat als die map leeg is er ook geen back up terug gezet kan worden.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van alles geprobeerd, de vtbackup via DCC verwijderd. Geen resultaat. Via de device manager tig keer gemount. De usb stick(S) wordt niet herkend. Las het een en ander over Meoboot, maar kan programma voor de vuduo nergens vinden. Wat blijft er nog over aan slimme ideeën. Vwb de radiozenders ligt de fout in de LNB kop. Uitgetest met Amiko en M7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een simpel usb stickje van 256 mb en dat werkt op alle ontvangers perfect.Anders gewoon op je stick een partitie maken van die grootte en proberen.Je hebt toch geen andere usb stick erin steken hé ? Wordt soms vergeten bij het updaten.Ga anders eens kijken naar openvix en probeer dat eens te flashen.Gewoon zipfile ontzippen rechtstreeks op stick en gaan met de banaan.

Denk dat het topic waar je naar verwijst dat is van die 256 Mb.Bij die persoon was dat ook de oplossing.

Wat je ook kan is via FTP de image uploaden en dan installeren.Moet dan wel een IPK file zijn , denk ik.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...