Ga naar inhoud


EPG BVN en YU (sat E16)


Andrija

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijd geen EPG meer voor BVN en voor de ex Joegoslavische zenders. Ik heb ze wel aangevinkt in Crossepg maar zie ze niet. Ook niet in Coolguide.

Van de andere zenders zelfs de lokale heb ik wel de epg. Weet iemand hoe ik die wel binnen kan krijgen.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wie kan mij dan de juiste instellingen vertellen. In CrossEpg alles aangevinkt. Vervolgens downloaden geen pobleem. Echter bij BVN geen epg. Idem bij eutel16E geen epg. Is er een oplossing in de instellingen of een alternief.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

andrija,

je moet juist niet alles aangevinkt hebben, daarmee veroorzaak je verdubbelingen die resulteren in dit soort problemen

ik gebruik al tijden geen crossepg meer, maar daarover zijn genoeg berichten te vinden onder andere in het dreambox receiver subforum

Jeroensky heeft daar een en ander over geschreven

heb je EPGDB aangevinkt dan geen XMLTV nemen en andersom in Crossepg

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst mijn hartelijke dank. Oke heb je instructief op gevolgd en krijg bij de database dat een NIM bestand ontbreekt. Wat voor mij een beter antwoord zou zijn wat is het alternatief om de EPG van 16E en BVN wel binnen te krijgen? Zit dat standaard in PLI of moet ik daarvoor een andere plugin of instelling wijzigen in VU.

Je zou me er plezier mee doen. Het zoeken binnen een forum is soms om de gefagmenteerde info bij elkaar te vinden om tot een juiste oplossing te komen. Helaas bezit ik niet de kennis om dit b.v. te bundelen.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er een poosje mee aan het knutselen geweest om dan je favorieten aan te passen. Een hele mooie zet maar helaas.

Geen EPG bij RTS sat. DM sat enz. Krijg wel bij Rytec de melding "niet bereikbaar"  en bij XLM de melding geen NIM bestand.

Dus ik blijf zoeken. Is er een alternatief voor crossepg?

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...