Ga naar inhoud


Twee nieuwe M7 interactieve ontvangers bij TV-VL


Marc-Sim

Aanbevolen berichten


net aan het denken los van de gewone particuliere markt.

Ik vraag mij af hoe ze de verdeelsystemen van hotels & campings gaan gelukkg houden gezien de toekomstige viaccess codering....

Daar zal niet zoveel veranderen me dunkt. Er bestaan gewoon oplossingen voor dergelijke, en tvv heeft op haar site daarvoor een apparte pagina.

Maar mij is het een raadsel waarom ze net vlaanderen ( met een vergrootglas niet te vinden op een wereldkaart) die orca invoeren.

Maar ja, na weepee, mobistar, snow ( base company) kan tvv misschien het rijtje aanvullen, dat ze moeten stoppen wegens te weinig klanten en niet kunnen concureren tegen de 2 grote duopolisten in vlaanderen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar mij is het een raadsel waarom ze net vlaanderen ( met een vergrootglas niet te vinden op een wereldkaart) die orca invoeren.

Maar ja, na weepee, mobistar, snow ( base company) kan tvv misschien het rijtje aanvullen, dat ze moeten stoppen wegens te weinig klanten en niet kunnen concureren tegen de 2 grote duopolisten in vlaanderen.

Waarom een kleine markt nemen ?

Omdat ze hier in Vlaanderen niet veel te verliezen hebben?

 

En alstublieft, stop eens met altijd de schuld in een ander zijn schoenen te schuiven.

Het is enorm afgezaagd.

De spindoctors van M7 kennen maar 3 liedjes.

Voor elke beslissing die zij eigenhandig nemen is het :

 

* de schuld van de zenders, die hun verplichten codering x/y/z te gebruiken

* de schuld van de kabel, waar ze niet tegenop kunnen

* de schuld van de cardsharing.

 

Kortom, het is altijd de schuld van een ander.

Ik lees op een ander forum trouwens dat de prijs van de activering van nieuwe smartcards van 30€ naar 50€ stijgt.

Het zullen weer die schurken bij de kabel zijn, zeker?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd hetzelfde bij TV Vlaanderen.

Bij elke negatieve zet die ze doen, direct van de anderen de zondebok maken.

Versneld invoeren, maar ze hadden die modules al wel jaren geleden besteld.

Je moet ze natuurlijk wel eerst hebben voor je ze versneld kunt invoeren...

Versneld invoeren, deze beslissing is meer dan een jaar geleden genomen, let op de datum van dit persbericht van KAON.

http://www.kaonmedia.com/eng/promote/promote01_veiw.asp?idx=807&gopage=1&cond=&word=

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een kleine markt nemen ?

Omdat ze hier in Vlaanderen niet veel te verliezen hebben?

 

En alstublieft, stop eens met altijd de schuld in een ander zijn schoenen te schuiven.

Het is enorm afgezaagd.

De spindoctors van M7 kennen maar 3 liedjes.

Voor elke beslissing die zij eigenhandig nemen is het :

 

* de schuld van de zenders, die hun verplichten codering x/y/z te gebruiken

* de schuld van de kabel, waar ze niet tegenop kunnen

* de schuld van de cardsharing.

 

Kortom, het is altijd de schuld van een ander.

Ik lees op een ander forum trouwens dat de prijs van de activering van nieuwe smartcards van 30€ naar 50€ stijgt.

Het zullen weer die schurken bij de kabel zijn, zeker?

Ok, jij je zin. Maar geef jij eens ( desnoods in een nieuw topic) de echte reden "met" bewijslast waarom fox sport 2 int. Begonnen is met die extra beveiliging?

Cs nutelloos want die hebben de session key.

Dus ga je gang met bovenstaande indachtig te zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor mijn part staan ze op 1 januari op deze site: http://www.ejustice.just.fgov.be/doc/rech_n.htm .

Dan kan hun kaon dichtgetimmerde brol gelijk de kliko in!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, jij je zin. Maar geef jij eens ( desnoods in een nieuw topic) de echte reden "met" bewijslast waarom fox sport 2 int. Begonnen is met die extra beveiliging?

Cs nutelloos want die hebben de session key.

Dus ga je gang met bovenstaande indachtig te zijn.

Jij doet een loze bewering, en dan moet ik bewijzen waar het wel om gaat ?

Kijk, het is simpel, als iemand iets doet en daarvoor een ander de schuld geeft, dan moet die persoon of dat bedrijf zelf daartoe het bewijs leveren, niet omgekeerd.

(Of als iemand op een forum zich uitslooft om iedere keer de schuld in de schoenen van een ander te schuiven, idem ditto).

 

En je geeft hier zelf al aan dat cardsharing niet de reden is.

Mijn redenering is dat als de groten ontsnappen, dat het de kleintjes zijn die ze willen treffen.

De "gewone gebruiker met een Linux ontvanger" die sharet met zijn buurman of kennis.

Net zoals de SID limiet ook alleen de gewone gebruiker getroffen heeft.

En opnieuw geldt hetzelfde verhaal : er was eerst een contract om die witte module te maken, en dan pas kwam de eerste zender die er gebruik van maakte.

Als je die modules aanschaft, dan geef je natuurlijk de zenders de pap in de mond om zoiets te eisen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat hun sterkte van die zenders is? Dat mensen alles doen, en veel geld over hebben, om toch maar het vervolg te zien van soap X en Y, of hoe hun voetbalclub etc speelt.

Witte module, orca, nagra, NDS of gelijk wat, ze halen het in huis, voor bovenstaande, en de anderen die tv gebruiken voor andere doeleinden zijn de pineut  :(  :angry:  :mad: .

Bepaalde doelgroepen vragen nu al UHD. Komt dit via een orca of NDS systeem, die dichtgetimmerd is, bepaalden zullen het in huis halen om hun UHD content te zien, en wij, die nog een glasbak gebruiken, moeten willes nietes, een andere decoder kopen, of alles in de kliko gooien en er een andere hobby gaan opzoeken.

één troost is, de vrt's zijn op het moment van het schrijven FTA te zien via dvb-t in sd weliswaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luxemburgse bedrijven komen nooit in het Belgische staatsblad.

Hebben ze dan enkel een postbus adres hier in België? Op hun site staat nml dat de maatschappelijke zetel in luxembourg is.

Benieuwd waar je dan uitkomt als je 02 enz belt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat hun sterkte van die zenders is? Dat mensen alles doen, en veel geld over hebben, om toch maar het vervolg te zien van soap X en Y, of hoe hun voetbalclub etc speelt.

Witte module, orca, nagra, NDS of gelijk wat, ze halen het in huis, voor bovenstaande, en de anderen die tv gebruiken voor andere doeleinden zijn de pineut  :(  :angry:  :mad: .

Bepaalde doelgroepen vragen nu al UHD. Komt dit via een orca of NDS systeem, die dichtgetimmerd is, bepaalden zullen het in huis halen om hun UHD content te zien, en wij, die nog een glasbak gebruiken, moeten willes nietes, een andere decoder kopen, of alles in de kliko gooien en er een andere hobby gaan opzoeken.

één troost is, de vrt's zijn op het moment van het schrijven FTA te zien via dvb-t in sd weliswaar.

Ja, dat hopen ze dan bij TV Vlaanderen.

Maar de mensen denken niet op die manier.

Iedere keer je zo aan de boom schudt, zijn er weer mensen die afhaken, en naar de kabel of IPTV overschakelen, en daar kunnen zij nog altijd die zenders zien.

Velen bleven bij satelliet, precies omwille van de vrije hardware keuze.

Maar als die verdwijnt, dan denk ik dat er velen gaan overschakelen, want dat was zowat het laatste voordeel dat TV Vlaanderen nog had.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit voor ik ga slapen.

Ik ken een tvv verdeler waar zijn winkel tot zeer ver gekend is voor goeie kwaliteit en service.

Daarom verkoopt hij enkel de witte module met kaart, als klanten echt willen zien naar tvv, met zijn ontvangers + toebehoren die hij verkoopt.

Hij dreigt zijn dealerschap te beindigen, als er enkel orca modullen en dat ander spul kan gebruiken voor ontvangst ervan.

Ik ga mijn goede winkelrepuatie niet om zeep helpen omdat zij gekoppelde technologie gaan gebruiken sprak die me toe.

De huidige M7 setjes verkoopt hij al lang niet meer.

Ben benieuwd hoeveel er hun dealerschap zullen beeindigen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Velen bleven bij satelliet, precies omwille van de vrije hardware keuze.

Maar als die verdwijnt, dan denk ik dat er velen gaan overschakelen, want dat was zowat het laatste voordeel dat TV Vlaanderen nog had.

Om daarna om te schakelen naar de verplichte hardware van de andere aanbieders?

De Nederlandse en Belgische satelliet providers zijn nog een van de laatste providers met vrije hardware keuze voor Jan Modaal of Otto Normalverbraucher.

Hoe de Belgische variant van Jan en Otto heet weet ik niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om daarna om te schakelen naar de verplichte hardware van de andere aanbieders?

De Nederlandse en Belgische satelliet providers zijn nog een van de laatste providers met vrije hardware keuze voor Jan Modaal of Otto Normalverbraucher.

Hoe de Belgische variant van Jan en Otto heet weet ik niet.

Ja, daarna schakelen die om naar de verplichte hardware van andere aanbieders.

Niet dat hen dat niet stoort, maar als je het enige voordeel van TV Vlaanderen wegneemt, dan blijven er alleen nog nadelen over.

Wie op kabel zit, hoeft zich geen zorgen te maken dat zijn schotel niet meer perfect uitgelijnd staat na een storm.

Wie op kabel zit heeft een pak Vlaamse zenders (onder andere de regionale zender van waar men woont) die niet bij TV Vlaanderen zitten, of heeft zenders 24/24 waar ze bij TVV met een beperkt tijdsframe zitten.

Er zijn daar ook zenderwijzigingen, maar als je op langere termijn kijkt blijft dat toch veel stabieler.

 

En je kunt niet tegelijk naar de vrije hardwarekeuze als voordeel verwijzen, en ze dan prompt afschaffen.

Jan Modaal gebruikt men ook in Vlaanderen als benaming, of Jan met de pet.

 

Bovendien lees ik hier altijd het argument dat bestaande gebruikers hun abonnement niet gaan opzeggen  omdat de vrije hardwarekeuze verdwijnt.

Dat maakt dus totaal abstractie van het feit dat je als TV Vlaanderen ook nog  *nieuwe* klanten moet zien aan te trekken, anders wordt het jaar na jaar een krimpend verhaal.

Als Telenet, TV Vlaanderen, en Proximus alle drie met gedwongen hardware zitten, dan spelen enkel nog de andere troeven, en dan zal TVV het steeds moeten afleggen tov. de anderen.

De zogenaamde buitengebieden, waar noch kabel noch IPTV niet beschikbaar zijn, zijn zeer schaars in Vlaanderen, als dat je niche zal zijn om te overleven, zal dat niet lukken.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...