Ga naar inhoud


Twee nieuwe M7 interactieve ontvangers bij TV-VL


Marc-Sim

Aanbevolen berichten

Dan ben je wel zeer goedgelovig.  Het is niet omdat iemand zeer luid roept dat er een certificaat moet zijn, en dat, dat certificaat het ineens wettelijk maakt.

 

Een CI+ module is niet eens wettelijk beschermd.  Is nergens gepatenteerd of er is nergens een bescherming voor aangevraagd (want zulk een aanvraag moet onderbouwd worden en dan geef je juist geheimen prijs).  Een CI+ is gewoon een aantal afspraken tussen producenten.

 

Die producenten kunnen wel van hun oren maken en veel lawaai produceren, willen ze je beboeten zullen ze toch langs de rechter moeten passeren, en moeten bewijzen dat je hun technieken gecopieerd hebt of onrechtmatig gebruikt.  Laat ze dat maar eens proberen zonder dat ze ook maar iets van hun technieken willen bekendmaken.  (Er moet vergelijkings materiaal ter beschikking zijn)

Het is niet omdat je roept, hij copieert mij, dat dat ook zo is.  Er moet bewijs zijn.  En de CI+ producenten zullen dat bewijs niet leveren omdat ze dan hun geheimen prijs geven.

En daarom juist hebben ze ook nooit bescherming voor hun producten gevraagd.

 

En trouwens ceesv als jij er zo over denkt, doek dan maar het hele softcam subforum maar op.  Want dat is met Uw redenering ook illegaal.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk iedereen zou zich moetn keren tegen die techniek. Want als het zo verder gaat is enkel nog een kredietkaartlezer nodig en is tv zien een legale slot machine, waar je veeel geld zal kwijt zijn, en enkel nep en gemanipuleerde zaken te zien zijn. Toch eens denken om een bezoekje aan de bib voor te bereiden?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En trouwens ceesv als jij er zo over denkt, doek dan maar het hele softcam subforum maar op.  Want dat is met Uw redenering ook illegaal.

 

Willy

Wat ik denk is niet relevant, het gaat erom wat er in de wet staat.

 

En in Duitsland zijn er genoeg forums, die inderdaad geen softcams meer bespreken, op straffe van sluiting.

 

De coderingstechnologie is gepatenteerd, daar mag je alleen gebruik van maken na toestemming van de patenthouder, en betaalt voor een licentie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CI+ is niet gepatenteerd.

 

Willy

 

PS:  Ik heb nog eens mijn bovenstaande post nagelezen, en je kunt deze interpreteren dat ik zeg, doe maar want ze kunnen je toch niet pakken.  Dat is niet de bedoeling. Ik wil enkel zeggen dat je geen inbreuken kunt plegen op wat niet eens beschermd is.  En CI+ is niet eens beschermd.  Niet gepatenteerd, geen octrooi.  Nad, rien, zippo.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar de codering wel.

 

trouwens...

 

EP 1220533 A2

US 6434628 B1

7,644,429

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de codering wel.

 

trouwens...

 

EP 1220533 A2

US 6434628 B1

7,644,429

 

 

Al deze patenten en publicaties gaan over de CI module en systeem.  Dat is gepatenteerd.

De CI+ module is dat niet.

 

En je kunt de CI+ module niet zomaar onder die patenten schuiven.  De eigenschappen van de CI+ module staan niet geclaimd in de patenten.  Trouwens alle patenten zijn ouder dan 10 jaar.  Van de CI+ module was toen geen sprake.

 

Degenen die de afspraken gemaakt hebben over de CI+ module hebben heel slim deze naam gekozen, om de meesten op het verkeerde been te zetten en te laten denken zoals U nu meent te moeten concluderen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met ontvanger X die kan communiceren met een ci+ via een alternatieve manier gebruik, er geen commerce van maak en niet misbruik, dan denk ik niet, dat dit snel problemen zal geven.

Als je alles via de wet naleeft, is leven bijna niet mogelijk. Wie zou er op een dag niet eens de wet overtreden? Al is het een verkeersovertreding. Moeten toch niet heiliger willen zijn dan fransiscus.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie achter op de receiver dat het een Kaon is, als die dezelfde kwaliteit heeft als de modellen van een aantal jaar geleden voorspelt dat niet veel goeds.

 

Gaat CDS / M7 nog grotere bende verkopen dan ze al deden?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net info gekregen van een dealer , de nieuwe decoders zullen gelinkt worden met de kaart (pairing) dus effe kaartje wisselen zit er niet meer in

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zal je dan moeten doen met toestemming van de eigenaar van het versleutelings systeem, ook wel licentie genaamd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was gisteren bij een verdeler, die vertelde, dat als het enkel nog orca is, het wel heel snel zou kunnen over en uit zijn met tvv.

Onbevestigde bronnen bij diezelfde, meldde dat tvv onder druk van de kabelaar medialaan en sbs die orca versneld zouden invoeren.

Ze zouden volgend jaar een grote campagne doen, en abonnes aanschrijven om tegen een zeer scherpe prijs of bij 24 maaanden contract zelfs gratis een ontvanger aan de abonnees te geven om zo spoedig mogelijk de huidige techniek uit te schakelen.

Als dit alllemaal doorgaat, heeft het (tijdelijk?) geen zin nog bij tvv te blijven, want dan hebbben ze alle 3 de macht van je tv en opnames in hun macht.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...