Ga naar inhoud


Kadet vervangt Jim TV in belgie


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Vanaf 18 december start kadet in belgie dat van Medialaan is,

een kinderzender voor 8 tot 12 jarigen.

de zender vervangt jim tv.

op www.kadet.be wordt al melding van gemaakt dat die op telenet en proximus word vertoond,

over Tv Vlaanderen nog geen nieuws.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maakt men contracten per zender of per media bedrijf?

Eerste, kan zijn, dat er vanwege nieuwe zender nieuwe afspraken nodig zijn.

Laatste, zou je verwachten, dat die zo er opkomt.

Eerste is te zien, met welke hoeveelheid centjes tvv ervoor over heeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kadet vervangt gewoon Jim tv, verwacht dus geen problem bij TVV.

logo en epg voor dag 1 staan op website het laatste nieuws : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2537426/2015/11/26/Nieuwe-kinderzender-van-Medialaan-heet-Kadet-en-gaat-vanaf-18-december-van-start.dhtml

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jammer dat muziek tvzenders als TMF Belgie en nu ook JIM verdwijnen. Liever had ik dat ze 2BE of Vitaya hadden stopgezet, omwille van de vele Engelse series, waar ik toch niet naar kijk, het zijn Engelstalige zenders, enkel de reclame's zijn nog in het Nederlands. Nu hebben we nog enkel RFM TV en Trace TV om muziekclips te zien. Eens muziekzenders beginnen met (Engelse) series uit te zenden is het om zeep. Kijk maar naar MTV, de ene serie na de andere, MTV staat toch voor music televison? En hopelijk worden Engelse series eens ingesproken in het Nederlands, waarom kan dat wel in Duitsland en Frankrijk, het zou toch weer heel wat nieuwe jobs op de markt brengen voor acteurs die momenteel geen werk hebben...

Spijtig dat Jim moest wijken voor Kadet en dat TMF moest wijken voor de Engelse series zender Komedie Central... ik had het graag anders gehad...

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 18 december start kadet in belgie dat van Medialaan is,

een kinderzender voor 8 tot 12 jarigen.

de zender vervangt jim tv.

op www.kadet.be wordt al melding van gemaakt dat die op telenet en proximus word vertoond,

over Tv Vlaanderen nog geen nieuws.

Ook bij Tv Vlaanderen wordt KADET doorgegeven ipv Jim Tv.

23°E 12129 V 29900 2/3

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-15355800-1450393526.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat muziek tvzenders als TMF Belgie en nu ook JIM verdwijnen. Liever had ik dat ze 2BE of Vitaya hadden stopgezet, omwille van de vele Engelse series, waar ik toch niet naar kijk, het zijn Engelstalige zenders, enkel de reclame's zijn nog in het Nederlands. Nu hebben we nog enkel RFM TV en Trace TV om muziekclips te zien. Eens muziekzenders beginnen met (Engelse) series uit te zenden is het om zeep. Kijk maar naar MTV, de ene serie na de andere, MTV staat toch voor music televison? En hopelijk worden Engelse series eens ingesproken in het Nederlands, waarom kan dat wel in Duitsland en Frankrijk, het zou toch weer heel wat nieuwe jobs op de markt brengen voor acteurs die momenteel geen werk hebben...

Spijtig dat Jim moest wijken voor Kadet en dat TMF moest wijken voor de Engelse series zender Komedie Central... ik had het graag anders gehad...

Ik vind ook dat muziekzenders bij "hun" thema moeten blijven. Toen de Belgische muziekzender "ment" begon met korte programma's koken met bv's, heb ik hen een boze mail gestuurd, waarom ook zei met koken op hun zender kwamen, en als ik persé koken wil zien, ik wel naar njam 24 kitchen enz ga. Ik heb mail terug gekregen en konden begrip tonen, maar gaf aan, dat het ging om bekende bv's in die programma's. Maar ik heb ooit een topic gestart, over zogenaamde "themazenders", die het niet bij hun thema houden.

Maar het Nederlands inspreken, kan ik inkomen, enkel en alleen, als ze het origineel geluid ook meesturen. Dus het origineel en eventueel Nederlands ingesproken. Hoe het zit met de geluidsnorm bij zoiets, is me onbekend. Maar ik weet dat het technisch perfect mogelijk is meerdere geluidstalen mee te sturen. Maar als ze alles Nederlands inspreken zoals ze in Frankrijk en Duitsland en vroeger Polen, dan zal ik toch rap wegzappen, dat trekt op niks = walgelijk. Net zoals ik vandaag bij kinderen het Spaanse violetta zag, gesproken in het Nederlands, gewoon walgelijk zoiets en niet lang vol te houden. Maar verder mag ik hierop niet ingaan.

maar gelukkig bestaat bvb nog vh-1 classics en MTV dance, die het vooral houden bij muziek, en het zeer beperkt houden qua reclame.

De zender "just" begint ook al andere zaken uit te zenden dan muziek, en XITE, begint ook al met die sms chats, die vroeger actief waren bij tmf en jim. Misschien ook het begin van het einde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hopelijk worden Engelse series eens ingesproken in het Nederlands, waarom kan dat wel in Duitsland en Frankrijk, het zou toch weer heel wat nieuwe jobs op de markt brengen voor acteurs die momenteel geen werk hebben...

...

Nee aub , verschrikkelijk zelfs , daarom kijk ik bv nooit Franse of Duitse TV !!

kijk bv eens Nickelodeon (2 talig) !! Men zou zo via de audio ons kunnen laten kiezen :)

Maar .... eerst moet men mensen vinden die de series in't nederlands willen inspreken !!

Contract met de filmmaatschappij ??

 

Wil ik Kadet zien , moet ik sowieso bij ons mama gaan kijken ,

daar ik geen kabel of TVV of TV via ADSL heb !! Officiële Live Stream ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar gelukkig bestaat bvb nog vh-1 classics en MTV dance, die het vooral houden bij muziek, en het zeer beperkt houden qua reclame.

De zender "just" begint ook al andere zaken uit te zenden dan muziek, en XITE, begint ook al met die sms chats, die vroeger actief waren bij tmf en jim. Misschien ook het begin van het einde.

 

Just is sedert kort begonnen met classics te draaien,soort VH1 classics met info over bepaalde jaartallen van waneer de clip uitkwam.

de programmatie epg klopt dus langs geen kanten meer bij hen.

vind het wel leuk die zender,enkel nadeel dat die maar halve dagen uitzend.

tegen 00.00 uur is het al een pancarte met tekst op van Just Classics.

ze zouden die beter door geven bij Tv Vlaanderen.

al heb ik gelezen dat deze telenet gesponserd is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kadet wordt gelanceerd vlak voor de start van de kerstvakantie, op vrijdag 18 december om 16.00 uur. Op de nieuwe kinderzender zullen voornamelijk internationale animatie- en live actionreeksen uitgezonden worden zoals 'Star Wars Rebels', 'Ultimate Spider-man' en 'Transformers'. "Actie, avontuur, humor en vriendschap staan centraal in de programmatie van Kadet, dat zich vooral richt op 8 tot 12-jarigen", meldt Medialaan.

 

Gezien de doelgroep is dit een mager beestje dus, of mediavervuiling.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy, op hun website zijn ze ons, als TV-Vlaanderen kijkers, gelukkig niet vergeten:

 

"KADET is je nieuwe tv-zender waar je al je favoriete series ziet. Bij KADETzit je goed voor avontuur, actie, fantasie, vriendschap en zal je elke dag nieuwe dingen ontdekken. Je vindt ons terug bij Telenet (kanaal 30), Proximus (kanaal 161), TV Vlaanderen (kanaal 10) of Mobistar (kanaal 100). Op deze plek geen tv, maar wel mega coole acties. Hou onze site dus goed in de gaten. Het wordt gewoon té gek!"

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment ontbreekt de EPG op deze zender nog (getest met de laatste fastscan zenderlijst). 

Ik heb 't doorgegeven op hun forum.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...