Ga naar inhoud


Wifi probleem met Acer laptop


abuelo

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer Aspire E1-571 die problemen heeft met wifi.Regelmatig valt wifi uit en moet ik de computer herstarten.Op die manier kan ik de wifi opstarten.Het vervelende is dat het zeer onregelmatig gebeurd.Soms 1x op 1a2 dagen en dan weer 6a7x achter elkaar.Het probleem is als ik hem laat herstellen weet ik niet zeker of het hersteld is wegens de onregelmatigheid van de fout.Als ik de laptop rechtstreeks aan het internet hang heb ik er geen last van en doet hij alles normaal.De laptop had origineel windows 8 dan 8.1 en nu windows 10.Het is al sinds windows 8.1 dat het al is.Het ligt ook niet aan het internet en aan de router want op vakantie in Belgie had hij het ook.Zou het voor mij misschien interessanter zijn om internet via een Usb dommel te pakken?Ik hoop dat er iemand een oplossing weet.

 

  Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het zou kunnen dat het interne netwerkkaartje los zit, of de antenne afsluiting even contoleren op het kaartje

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die problemen heb je die op gelijk welke plaats in je huis?

 

Misschien is je bereik niet goed genoeg op bepaalde plaatsen en is het daardoor dat je wifi wegvalt? Of als het wegvalt is er misschien net ergens iets anders opgestart dat als stoorzender optreedt.

 

En op vakantie zat je misschien ook net op de rand van je bereik.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...