Ga naar inhoud


windows 10 de toekomst?


boudeman

Aanbevolen berichten

Om al deze ergenissen te voorkomen heb ik Linux Mint geïnstalleerd werkt perfect en alle Windows programma's te draaien gebruik ik wine.

Ik heb nog geen spijt gehad.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

om uit te proberen heb je ook de entreprise versie, is 3 maand geldig en de updates zijn heel wat beschaafder.

Alleen in het Engels.

 

Interessante opmerking. Hint dat op een twee-sporenbeleid?

Voor de enterprise versie wordt -neem ik aan- regelmatig betaald en deze versie is dan gevrijwaard voor allerlei apps en ander gedoe? En aan de "gratis" versie van de gewone gebruiker moet er op een andere manier verdiend worden?

 

Toekomst zal leren welke kant het uitgaat, maar uiteindelijk moet er wel brood op de plank bij MS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Microsoft heeft aangekondigd dat er geen Windows 11, 12 of weet ik veel  meer komt. Windows 10 zal evolueren en bij de tijd gehouden worden...  Dus in die zin heeft Windows 10 absoluut de toekomst. Of het de kant op gaat die we allemaal wensen, nee dat denk ik niet... Het doel is binnen korte tijd 1 Miljard gebruikers en je kunt het niet iedereen naar de zin maken. De kunst is nu vaak om goed om te gaan met de zwakke punten.

Niets is voor de eeuwigheid, tenzij Microsoft informatie heeft over het einde der tijden.

Ook bij Microsoft moet de schoorsteen blijven roken, het geld zal toch ergens vandaan moeten komen.

 

Ook is onze maatschappij ingesteld op de beperkte houdbaarheid der dingen.

Bij een nieuw besturingssysteem hoort ook nieuwe hardware v.v.

Waarom zou ik straks nog een nieuwe computer kopen, terwijl het besturingssysteem hetzelfde blijft en daarmee ook de hardware specificaties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je niet alleen de eerste zin lezen....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft niet persé  een probleem  te zijn.  Windows 10 draait perfect op een E8400 uit 2008 wel met 8 GB geheugen. Windows is dus meestal niet het probleem, maar de programma's die je draait.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja omdat je ook steeds nieuwere functies krijgt die het werk een stuk sneller laten verlopen.  Je kunt ook versie 1.0 van iets blijven gebruiken hoor dan wordt het niet zwaarder...

 

Als je bijvoorbeeld Photoshop neemt. Hier komen steeds nieuwe functies bij. Dit kan er toe lijden dat de systeem eisen gaan toenemen. 

 

Maar goed als je tevreden bent met:

 

maxresdefault.jpg

 

Dan doe ik het wel met:

 

photoshop_3d_lights1.jpg

 

En ja het is groter en zwaarder....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf volgend jaar zal Windows 10 zichzelf automatish gaan installeren op de meeste Windows 7 en 8.1 PCs

 

1. Windows 10 will begin automatically installing on your old machine
 
Windows 10 is available as a free upgrade to Windows 7 and 8.1 users and Microsoft is getting increasingly aggressive about moving these users to the new OS.
 
From next year Windows 10 will automatically begin installing on most Windows 7 and 8.1 machines.
 
Users will still need to confirm the installation manually for it to continue. However, if they choose not to proceed it's unclear if they can cancel it altogether, with Jeremy Korst, general manager of the Windows and Devices team at Microsoft, saying only that "the customer will have the ability to delay it for some period".
 
If users do upgrade but don't like Windows 10 they will have 31 days to roll back to their previous OS.
 
The automatic installation, the result of Microsoft changing the status of the Windows 10 upgrade to a Recommended update, will be preceded by increasingly insistent nag messages to upgrade. These notices are already being shown to some Windows users and have been criticised for not offering an easy opt-out.
 
Bron: techrepublic.com
aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat wilt wel, ik heb hier ook nog 2 laptops waarvan de Nvidia kaarten niet voldoen aan de eisen van Windows 10 maar deze doen het wel prima onder Windows 7 dus daar moet Microsoft met zijn tengeltjes vanaf blijven :)

 

En zo zullen er wel meer zijn.

 

Gewoon even een ander schijfje erin en uitproberen. Waarschijnlijk zijn ze niet compatible met alle nieuwe functies maar grote kans dat alles gewoon werkt wat je normaal gebruikt. De eisen zijn "Graphics card: DirectX 9 or later with WDDM 1.0 driver" Wat voor Nvidia spul zit erin?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...