Ga naar inhoud


windows 10 de toekomst?


boudeman

Aanbevolen berichten

Windows 2000, XP, vista en windows 7 maar geen windows 10 ondersteuning

Ook niet raar, dat ding is ontwikkelt in 2007, 8 jaar geleden ;)

 

Dit noem ik trouwens geen netwerkprinter, dit is een inferieure hostbased printer. Altijd kommer en kwel met drivers icm nieuw / afwijkend os.

Een echte netwerkprinter ram je zo de raw bestanden via port 9100 naar toe. Die werkt over 20 jaar ook nog als die geen hardware manco krijgt.

Maar geeft niet, als jij blij bent met zo'n apparaat dan mag dat. Als ik ze bij klanten in de kantoren zie staan dan denk ik: daar gaan we weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kijk als ik dagelijks iets moet printen dan zeg ik ok, maar ik print heel erg weinig uit en vind ik het ook niet nodig om een andere aan te schaffen, 

 

En we hebben het ding weer aan de praat dus probleem opgelost hij werkt dus ook onder Windows 10 met zijn orginele drivers waarvan de laatste uit 2013 zijn trouwens, het was enkel een beetje klooien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw wil graag Cortana gebruiken dus heeft ze gisteren de mic aan de gang gekregen en Cortana gestart na 2 voice commands die trouwens niet goed uitgevoerd werden hing geheel Windows 10, enkel de aan/uit knop bracht verlossing. Dit 3x geprobeerd met zelfde resultaat als gevolg. Google ik erop schijnt dat een enorm probleem te zijn sinds de laatste build, bij de vorige build ging het start menu eraan door Cortana.

 

Probleemloos Windows 10 draaien bestaat gewoonweg niet want bij de mensen waar ik kom zijn weer andere rare problemen aan de orde. Je begnt ook steeds meer te lezen dat mensen terug gaan naar Windows 8.1 en 7 omdat ze de problemen gewoonweg niet op kunnen lossen. Windows 7 blijft op deze manier de grote winnaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hier draait het probleemloos, net als windows 7 en 8 en 8.1 deden. Cortana wordt niet gebruikt en al helemaal niet voor voice commands. Probleemloos zowel op vers geinstalleerde als geupdate systemen.

 

Enige die er problemen mee heeft is mijn vader, maar goed, dat stamt al vanaf windows 95 dat hij af en toe zijn hele systeem verpunkt, dus eigenlijk werkt het ook daar net zo probleemloos als windows 95 deed :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In mijn ogen is Windows 10 veels te vroeg gereleased en bevat daardoor veels te veel kinderziektes.

 

Niet alleen dat. Ik mot het ook niet aangezien ik echt niet bewust spyware ga installeren en bovendien totaal niet houd van dat soort "dwang-methodes".

Ook laat ik nieuwe software een tijd lang "rijpen" tot bijna alle bugs en onvolkomenheden opgelost zijn.

En in dit specifieke geval wacht ik sowieso op een fatsoenlijk cleaning-prog die al die NSA-snufjes er uit sloopt.

Voorlopig dus lekker WIN 7 want ik mis niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je inmiddels toch iets gemist want die spyware zit nu ook in W7.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben we het nog steeds over hetzelfde, DE TOEKOMST?

 

de topic titel is zoals zo vaak ingegeven door mensen die ook ALTIJD problemen hebben met het toetsenbord of techniek

en die zelfde mensen die niets bestuderen om het te beheersen maar enkel vragen plaatsen.

 

ja

 

je moet er wel iets voor doen!

HAL 9000 (2001 space odyssey) is meer dan een feit

en toch moet jij interactief zijn

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt natuurlijk alle kennis in de wereld hebben maar als er een bug in de software zit kun je daar zelf weinig aan doen. Er zijn meerdere wegen naar rome maar of dit slim is die te bewandelen betwijfel ik ten zeerste.

 

De toekomst is steeds meer mensen die robotjes zonder gevoelens worden, steeds minder robotjes met meer werk in hun handjes en dan nog verwachten dat het er met de enorme demotivatie een GOED produkt uitkomt :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier net win 10 opnieuw geïnstalleerd van scratch en moet zeggen dat het veel vlotter loopt dan na de upgrade van win 7.

 

Er zal veel minder brol opstaan nu :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja maar voor je gratis licentie moet je upgraden, en als er dan kritieke software opstaat die je niet zomaar even opnieuw configureerd is geheel vers installeren niet echt een leuke optie. Alleen al het feit dat je het zou moeten doen als je oude configuratie altijd al op rolletjes heeft gelopen. Windows 10 wordt daarbij dan per direct een onzekere zet.

 

Dan kunnen mensen zeggen wat ze willen van bij mij werkt het perfect, heel fijn maar niet iedereen heeft de zelfde configuratie en is Windows 10 installeren een soort van russian roulette game geworden waarbij je maar moet afwachten of alles goed gaat.

 

Als je goed leest gaat alles goed op Windows 10 zolang je x en y niet gebruikt, en daar heb je niet echt veel aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik waag te betwijfelen dat je software die u kritiek noemt niet meer werkende krijgt na een verse Installatie van "scratch"

 

er zijn twee methodes om succes te hebben met Besturingssystemen en Software upgraden

- alles standaard laten en geen afwijkingen instellen in Pad en of opslag locatie

- afwijkingen exact documenteren en bij upgrade die dan ook bewust aanpassen in uw software

 

vooralsnog ben ik met de eerste altijd wel gevaren...

 

bovendien hebben we onze data altijd als backup voorafgaand aan w10 installeren

wie dat niet doet, dus niet eerst echt alles aan privé data backuppen is meestal zelf schuld

 

maar je mag verwachten dat het steeds makkelijker wordt en niet moeilijker, daar heeft u gelijk in Penthe

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...