Ga naar inhoud


Eerste ervaringen en foto's nieuwe M7 module in bruikleen


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een m7 bak moet ik niet , een module daar heb ik op zich niks op tegen , maar dit moeten er in mijn geval er 2 zijn met op beide het pakket waarvoor ik betaal . Dit dient ook gratis te zijn , een kaart koste ook 79 € , en als ze die onbruikbaar maken dient het verplichte alternatief gratis te zijn willen ze mij als klant houden ! .

 

Als ze ons gaan verplichten om over te gaan naar die nieuwe troep, dan moet het zeker op hun kosten zijn.

Als ze ons ook nog zouden verplichten om de verandering te betalen, dan zou ik ieder jaar van codering veranderen als ik hun was.  En dan alle klanten opnieuw laten betalen, ieder jaar weer.  Dat zou pas geld in het laatje brengen.  (of niet)

 

Kassa, kassa.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik kan opnemen van 2 streams tegelijkertijd, maar als ik een derde wil kijken, dan heb ik geen beeld met de cam07 module :(

Volgens de lijst van willy. 2X getest.

Even mijn vaders kaartje geleend, om diezelfde testen te doen, en wat bleek na dubbele testen, dat de witte module met de tvv kaart wel 2 kanalen kon opnemen en nog een 3de zien :) en de nieuwe niet :( . Dus kan dit als een nadeel worden gezien.

Om zeker te zijn, kan ik als ik niet opneem, ze alle 3 zien met de rode module. Omdat er geen geldig abonnement is voor syfy of crime, kon ik niet verder testen met TVV kaart en witte module.

 

heb jij geluk met vu ultimo en ci tv vlaanderen (neotion) lukt het niet te kijken naar een andere zender tijdens 1 opname en hopelijk komt er een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...