Ga naar inhoud


Eerste ervaringen en foto's nieuwe M7 module in bruikleen


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@theparasol. Ben ik helemaal met je eens. Al die eerdere settopboxen van m7 kennende. Firmware update na update. Om ze enig sinds stabiel te krijgen. De handleiding PDF van cd site is ook niet te openen door reader. Nu via RVV PDF.die werkt wel. Hij zit in een houder die met een paperclip is te verwijderen. En met je vingernagel duw je hem weer terug op zijn plaats !!

 

Grt

 

Henny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De philips dsr waren in mijn gekend de beste van m7. Maar als ik verwarring zou hebben gebracht, melde de dealer waar ik mee werk voor cd, dat die pasjes voor s3 nog 3 jaar zouden gaan. Al kan je, je daar niet blind op staren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja' ik gebruik hier een Philips/Pace dsr 7141. En ben hier best tevreden over. Ook hiervoor een philips dsr 2211 gehad. Die ontvangers waren nog de beste boxen. Alhoewel die Pace weleens vastloopt. En ik heb indertijd. Geheime pincode hidden menu gehad van een medewerker van cd. Kun je hem af en toe is goed resetten. Ik gebruik hem al meer dan vijf jaar en naar tevredenheid. Maar ik weet dat er betere ontvangers zijn. En ik zie ook in de firma kaon niks. Zal ik ook niet kopen !! Echt geen vertrouwen in. Bovendien hoef ik ook geen getrouwde ontvanger. Ik wil met een cam elke ontvanger kunnen gebruiken. Die ik zelf wil !!!

 

Groeten,

 

Henny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat willen we allemaal maar de content providers en filmindustrie niet. Als we met de tijd (tijd onbekend) nog willen zien met eigen hardware, dan vrees ik dat dit enkel fta zal zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattv4iedereen. De bedoeling van m7 om die nieuwe neotion mudule. In de markt te zetten. Is om de abbo. Nog vrije hardware keuze te bieden. Vandaar dat ook dat die + niet werkt. Maar beleid kan in de toekomst veranderen. Natuurlijk. De tijd zal het leren. En ook zijn er fta kanalen zat. Alleen daar heb jij als film 1 fan niet zoveel aan natuurlijk. Het film 1 of HBO is niet mogelijk om apart op te abboneren. Kan alleen bovenop minimaal een basis HD pakket !! Ook al hebben hieraan sommige weinig behoefte. Kost wel extra centen !!

In ieder geval bedankt voor de voorlopige test en resultaten met foto's.

IEDEREEN DIE DIT LEEST NOG EEN FIJNE JAARWISSELING.

 

GROETEN'

 

HENNY.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren even de bewuste module geplaatst in een denson. Dit liep niet echt vlot. Soms moest je bijna een volle minuut wachten vooraleer je beeld had (ketnet/een,canvas+). Soms waren er haperingen in het beeld.

Wat wel snel binnenkomt zijn de update's. de datum waren verstreken (reden daarvan hierboven niet duidelijk, later was na aanpassen datum ook zo), omdat die enkele weken daar lag (stond nog in preview mode),komen rap binnen, vergeleken met een kaart, waar het soms 20 minuten duurt. Maar ja, viacces is geen seca, en daar is misschien de verklaring voor te vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, er zijn bijna geen Viaccess kaarten in omloop van M7. De 'run' cyclus is dus veel korter dan van die tig-duizend Seca kaarten. Gewoon een kwestie van hoeveelheid. Waarom loopt CCcam 2.3.0 vast? Precies! De ECM's zijn langer dan 256 byte. Dus groter dan die van de huide Seca kaarten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattvvooriedereen. In welk type denson heb je hem geprobeerd ? Ik neem aan niet in de ds-500. Daar die is gecertificeerd. Dus daar zou hij probleemloos in moeten werken !! En de aktivatie komt nu natuurlijk nog sneller binnen. doordat er, nog een kortere run is. dit zal in de toekomst misschien. Best wel eens langer kunnen gaan duren !!

 

Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattvvooriedereen. Ik bedoelde de denson DS 300 of DS 400 uiteraard. De 500 heeft een geïntegreerde smartcard lezer !! En is dus alleen mediaguard geschikt. Ook moet een van deze ontvangers beschikken over de laatste firmware update. Dan zou hij daarin goed moeten werken ?? Als m7 het tenminste goed getest heeft ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie de berichten van sattv4iedereen wel eens allemaal gevolgd?

 

Buiten zijn continue misère met kaarten zijn zijn vragen allemaal in de trand van:

 

Van een kennis gehoord ...... Blabla

Horen zeggen dat .... Blablabla

Zoeken op Google kan hij niet.. Hij vindt nooit iets wat een ieder ander direct vind en vaak in de eerste hits...

Vragen posteert waar het antwoord allang van bekend is......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...