Ga naar inhoud


Afstandsbediending channel up en down werkt niet goed


Paulusvaidya

Aanbevolen berichten

Van de week mn sol2 geinstalleerd. Vti en Ccam erbij.

Alles werkt prima op 1 dingetje na.

 

1. Als ik op de AB Channel omhoog of omlaag druk, dan krijg ik eerst zenderkeuze scherm te zien. Dan zender kiezen en ok drukken. Twee extra handelingen dus...

Weet iemand hoe ik de channel up en down weer goed krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of dit de laatste is en welke image je gebruikt, anders kun je even de feed checken of hij er bij staat.

 

Deze zou je kunnen proberen, maak sowieso altijd even een backup van je image voordat je gaat "rommelen", dat scheelt een hoop ellende als het niet helemaal doet wat je er van verwacht.

 

Succes!

 

Kwam ook nog een oude topic tegen waar dezelfde plugin stond: https://www.sat4all.com/forums/topic/328286-hoe-en-waar-de-pauli-keys-extensie-laden-en-installeren/

enigma2-plugin-extensions-pauli_7.5_all.ipk

aangepast door 78suited

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is even gewoon worden maar eens je het gewoon bent (ik heb het ook in het begin dat ik een E2 ontvanger had vervloekt) is het wel zo makkelijk als je er nog eentje koopt of als je eens opnieuw flashed dat je hier niet telkens opnieuw moet instellen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

indien je Pauli installeert kan dat conflict geven met andere Plugins en Skins

 

dus de tip van 78suited

 

maak sowieso altijd even een backup van je image voordat je gaat "rommelen"

is belangrijk

 

ik vind dat er maar weinig toegevoegde waarde is en ben daarom heel streng m.b.t. add-ons

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in enkele gevallen, beginnen de heren te wijzigen aan keymaps en logische functies ( vast en zeker dat ze er een reden toe hebben )

 

en de dames krijgen dan een rolberoerte daar manlief of papa weer iets moest aanpassen, vaak zonder dat te vertellen en helaas zonder een logica die men kan begrijpen.

 

blijf met je tengels ervan af, schreeuwde zij nog terwijl Hein Peter reeds de impact van de Bloemenvaas tegen het achterhoofd waarnam en langzaam het Laminaat dichterbij zag komen.

bloed en tranen dus. :D

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...