Ga naar inhoud


probleem met iptv plugin


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

ik heb (just for fun) een maandabbo genomen op een iptv server, gewoon om te zien wat er allemaal aan streaming op de markt is. Ik heb wel een problem met de plugin : telkens ik de lijst met zenders/filmen/afleveringen moet te zien krijgen bevriest de dreambox - en écht bevriezen hé, de klok gaat niet meer verder, geen verbinding meer met telnet of met de webinterface. ik moet de stroom eraf nemen om terug de controle over de dreambox te krijgen. ik heb een dm8000 met de laatste PLI4 erop

 

de login gegevens zijn correct, want op mijn laptop krijg ik het spul wél aan de praat (via Kodi)

mijn eerste ervaringen hier zijn dat het een "magere" Netflix is, streamen is ook niet zo vlot als ze het laten uitschijnen (wel degelijk freezes), vooral amerikaans gerichte films en series, geen subtitles beschikbaar, en het NL iptv aanbod is zo goed als onbestaande (enkel wat ziggo sport kanalen) - trouwens zowat de helft van de "live tv" kanalen is allemaal sport dus verlengen van het abbo zit er momenteel niet in :crazy:

 

maar bon, zou dan toch graar willen weten waarom die plugin vastloopt. Heb de versie 1, 1 en  installatie gebeurt manueel via .ipk bestand in /tmp te plaatsen.

 

iemand ervaring hiermee ? tips ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

ik heb (just for fun) een maandabbo genomen op een iptv server,

 

, en het NL iptv aanbod is zo goed als onbestaande (enkel wat ziggo sport kanalen) -

Ik kan mij niet voorstellen dat dit legaal is.

 

En over illegale zaken wordt hier niet gesproken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...