Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten

@Tonskidutch,

 

als je post #26 van Wanderer leest, heb je gelijk voor wat betreft de eerste maand.

 

Stel: je neemt dit product, vanaf 1 april 2016; dan betaal je activatie + 1 maand vergoeding.

Als je dan in augustus terug een maand gebruik wil maken, dan hoef je volgens die samenvatting geen nieuwe activering te betalen.

 

Dat je een verontruste consument bent, kan ik inkomen. Het is niet helemaal duidelijk wat ze precies willen/zullen aanrekenen en wanneer ze dit gaan doen. Verder heb je ook geen zicht op welke diensten (of beter welk zenderpakket) er tegenover dit bedrag komt.

Indien dit voor Basic+ is, rekenen ze toch al gauw 5 euro meer per maand. Voor Basic of Basic Light loopt het verschil verder op.

 

Vandaar ook dat voor de meeste (en frequente) bezoekers van dit forum het een raar voorstel is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Of er een luchtje aan zit weet ik niet maar het signaal komt wel door de lucht ;) Ja de aanschaf van de ontvangst apparatuur kost geld maar kan thuis eventueel FTA gebruikt worden.

De abonnement kosten per maand zijn pittig, maar als je op vakantie gaat en mobiel internet gebruikt betaal je ook de hoofdprijs voor de data bundel buitenland. En ja de meeste kunnen niet zonder facebook of watch app, net zoals sommige niet zonder tv kijken kunnen.

Of TVV veel vakantie klanten krijgt is afwachten maar voor de mensen die via de kabel of internet tv kijken is het wel een mogelijkheid om op de camping tv ontvangst te hebben.

Het niet weten wat er geleverd wordt is een gevolg van het niet doorzoeken van de voorwaarden van TVV.

Als je de aanvullende voorwaarden doorleest word er veel meer duidelijk.

 

 

Algemene_voorwaarden_Vakantie%20TV.PDF

 

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De_Perre schrijft:

"Heeft er iemand eigenlijk een zenderlijst voor dit pakket gevonden? Of is dit een Basic+?
Afgaande op de prijs zou ik denken van wel; maar je weet nooit zeker bij M7."


De zenderlijst staat toch gewoon in de link van het eerste bericht, 28 TV- en 11 radiozenders.
 

post-60869-0-60236900-1458713965_thumb.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje,

 

die had ik gezien, maar voor de zenders in het overzicht een dergelijk bedrag betalen?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje; het zijn er zelfs meer

Uit de voorwaarden:

3.2 De inhoud van TV VLAANDEREN Vakantie TV komt overeen met het Basic Light Pakket.

 

Basic Light pakket:

Basic Light
  • selectie van ruim 35 Nederlandstalige zenders (ik tel er in het overzicht 39)
  • 10 hd-zenders
  • 1 gratis optie erotiek (voor de natuurliefhebbers)
aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden (en dankzij de input van Wanderer weten we ook het referentiepakket).

 

**aanvulling**

Je kan als klant, toch niet anders denken dan dat je je bekocht voelt?

BasicLight aan een prijs die Basic+ overstijgt?

Het enige verschil is dat je per maand activeert.

 

 

post-54172-0-93621200-1458727988_thumb.png

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De_Perre schreef op 23 Ma 2016 - 11:13:

Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden (en dankzij de input van Wanderer weten we ook het referentiepakket).

 

**aanvulling**

Je kan als klant, toch niet anders denken dan dat je je bekocht voelt?

BasicLight aan een prijs die Basic+ overstijgt?

Het enige verschil is dat je per maand activeert.

 

Vandaar dat de actie stinkt.

En als toegift moet je nog een satelliet installatie aanschaffen.

 

Degene die dit bedacht hebben gaan zelf voor een maandje naar een riante accommodatie met Nederlandse Tv in het appartement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overstijgt inderdaad het Basic+ pakket in prijs, maar is ook maar voor de periode van vakantie hé. Is zo'n beetje hetzelfde systeem als autoverzekeringen, betaal je 1 jaar vooruit , dan ben je goedkoper dan 3 maandelijkse betalingen. Voor al degenen die hier het aanbod verketteren nog even dit, is niet bedoeld voor Nederlanders maar voor Vlamingen, die vaak rondtrekken met camper en thuis tv kijken via de kabel (95%) en geen satelliet kijken thuis en op alle campers zie ik schotels staan. Zeg nu zelf wat is goedkoper een jaarabonnement op TVV om slechts tijdens vakantie te gebruiken of dit aanbod? ik spreek niet voor mezelf, maar voor degenen die op vakantie gaan met camper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

eerlijk gezegd snap ik de commotie niet.

 

Er wordt iets vrijblijvend aangeboden wat nog niet bestond, en wanneer je het te duur vindt verplicht niemand je het af te nemen.

Het is geen vervanging van iets bestaands, maar een nieuw product.

 

Soms vinden die aftrek, soms worden het winkeldochters.

 

Aan een ieder de keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruikers van TvVlaanderen reageren nog al positief over de aanbieding.

Toevallig zijn dat al TvVlaanderen klanten en die zien de problematiek niet in waar nieuwe klanten mee te maken krijgen.

Voorlichting met een TvVlaanderen bril op werkt averechts naar de M7 groep toe.

Daar worden nieuwe gebruikers achteraf niet echt blij van...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerlijk gezegd snap ik de commotie niet.

 

Er wordt iets vrijblijvend aangeboden wat nog niet bestond, en wanneer je het te duur vindt verplicht niemand je het af te nemen.

Het is geen vervanging van iets bestaands, maar een nieuw product.

 

Soms vinden die aftrek, soms worden het winkeldochters.

 

Aan een ieder de keuze.

 

Zo denk ik er ook over.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...