Ga naar inhoud


Vakantie tv per maand


satkijker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klopt.

Diezelfde mensen gaan niet voor 5 maanden een abonnement nemen van € 30,- per maand (= € 150,--)

Voor € 5,-- meer nemen ze dan een jaar abonnement en kunnen ze zonder extra handelingen zoals aan en af melden het hele jaar door kijken.

Vergeten ze af te melden zijn ze al helemaal duur uit.

 

Zinloze actie van TvVlaanderen. Veel rompslomp voor de overwinter abonnee en hij heeft er geen voordeel van.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed lezen, je activeert het abbo naar behoefte en als je 2 of 3 maanden overwintert hoef je ook maar 2 of 3 maanden te betalen + en dat is heel belangrijk tov het recreatiepakket je kunt het gehele jaar gebruik maken van dit pakket dus geen beperking van 6 maanden in de zomer....

bedenk ook dat waar vraag is, komt er aanbod en als er geen vraag is zal men wel aanbod en daarmee vraag cre-eren...

op zich vind ik het geen slechte zaak en om het maar direct neer te sabelen.....dat gaat me veel te ver...

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nadenken en begrijpend leren lezen.

 

Apparatuur aanschaffen voor één of twee maanden per jaar is niet lonend. Dat maakt de prijs van satelliet ontvangst al erg duur.

Daarnaast nog eens een maand een duur abonnement en dan ben je wel aardig stom bezig om je geld over de balk te smijten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoezo neersabelen?

is het duidelijk dan voor U?

wat U bij afsluiten van zo een vakantie abonnement krijgt, alsook of/en welke administratieve kosten U betaald voor tijdelijk inschakelen en uitschakelen, nou mij niet!

 

maar je bepaald dus je eigen pijngrens

en die kan hoog liggen in het buitenland zonder buren met dezelfde Tongval / Hartslag.

zonder Thuis overleven sommige TV-kijkers de avond niet

aangepast door Tonskidutch

Do It Markey P & Teri P. Dub

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een satelliet setje aanschaffen + kaartje + registratie kosten + abonnement kosten.

Kosten aan en uit zetten abonnement, (niet vergeten uit te zetten anders loopt de prijs al helemaal uit de hand.)

Daar hangt een stevig prijskaartje aan en met het setje van TvVlaanderen ( 60 cm schotel) heb je dan nog niet overal ontvangst in Europa.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Kosten aan en uit zetten abonnement, (niet vergeten uit te zetten anders loopt de prijs al helemaal uit de hand.)"  

 

Dat zie ik niet terug bij de promo:

 

Inpakken en wegwezen!

  • Bestellen
    Kies je complete set met een hd-ontvanger of hd-recorder en selecteer Vakantie TV voor je abonnement.
  • Registreren
    Registreer eenmalig je kaart voor € 29,95. Zo is je kaart meteen gebruiksklaar voor je vertrek.
  • Let's go!
    Activeer je kaart bij je vertrek. Zo heb je één maand lang digitale tv. Voor elke maand dat je je kaart heractiveert, betaal je € 29,95 * voor je abonnement.
aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"Kosten aan en uit zetten abonnement, (niet vergeten uit te zetten anders loopt de prijs al helemaal uit de hand.)"

 

Dat zie ik niet terug bij de promo:

 

Inpakken en wegwezen!

  • Bestellen

    Kies je complete set met een hd-ontvanger of hd-recorder en selecteer Vakantie TV voor je abonnement.

  • Registreren

    Registreer eenmalig je kaart voor € 29,95. Zo is je kaart meteen gebruiksklaar voor je vertrek.

  • Let's go!

    Activeer je kaart bij je vertrek. Zo heb je één maand lang digitale tv. Voor elke maand dat je je kaart heractiveert, betaal je € 29,95 * voor je abonnement.

 

 

Ga nou eens rekenen en kom dan eens vertellen wat je een maand kijken kost.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, voor mij zou het ook niet hoeven... Ik ben volkomen tevreden met het Duitse FTA aanbod, ook buiten de vakanties :)

Maar ik zie niets verkeerds aan het feit dat ze dit aanbieden. Of je het daadwerkelijk gaat doen, is jouw eigen keuze.... maar het aanbieden kost het bedrijf niets extra's, en kan alleen maar geld opleveren... en zoals al eerder geschreven is, kunnen er vaste klanten gewonnen worden... want dan wordt het inderdaad weg gewoon goedkoper, omdat je gewoon je smartcard meeneemt op reis... (als je van de belgische televisie houdt, uiteraard)

 

Als ik bovendien hoor dat mensen blijkbaar gewoon 700 tot 1000 euro neertellen om een weekje met vakantie te gaan, valt de investering uiteraard wel mee ;)    

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kosten aan en uit zetten abonnement, (niet vergeten uit te zetten anders loopt de prijs al helemaal uit de hand.)

 

 

  • Let's go!

    Activeer je kaart bij je vertrek. Zo heb je één maand lang digitale tv. Voor elke maand dat je je kaart heractiveert, betaal je € 29,95 * voor je abonnement.

 

Zo lijkt het me toch niet dat het blijft verder lopen; je start immers één maand en betaalt ook slechts voor één maand.

Maar ze rekenen wel iets meer, onder het mom 'we moeten onze administratieve krachten toch ook betalen...'

 

Heeft er iemand eigenlijk een zenderlijst voor dit pakket gevonden? Of is dit een Basic+?

Afgaande op de prijs zou ik denken van wel; maar je weet nooit zeker bij M7.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nog steeds geen helderheid en ben dus verontruste consument

 

 

Zo lijkt het me toch niet

kan ik niet vinden qua contractduur

 

 

Heeft er iemand eigenlijk een zenderlijst voor dit pakket gevonden?

kan ik niet vinden qua aanbod zenders

 

 

Ga nou eens rekenen en kom dan eens vertellen wat je een maand kijken kost.

ik probeer het eens en kom dan uit op 49,90 per maand als ik eenmaal activeer en een maand kijk.

anders is wat er geschreven staat bij de promo enkel voor de positivo's

 

Inpakken en wegwezen!

Do It Markey P & Teri P. Dub

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...