Ga naar inhoud


Enhanced Movie Center (EMC), ervaringen.


Emekli

Aanbevolen berichten

Ik had graag wat info over EMC.

 

Ooit gebruikte ik dit ook, maar liep niet altijd even soepel, wegens bugs.

 

Hoe is de ervaring nu, loopt het soepel, geen blokken in beeld van je opname's, et setera?.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De problemen die je beschrijft ken ik niet, dus gewoon even installeren en uitproberen. Maak uiteraard altijd even een backup van te voren zodat je niet voor verrassingen komt te staan als er mogelijk iets niet helemaal goed gaat.

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het er inmiddels al opgezet, maar er staan maar 3 mappen in.

Via gele toets en rechtse +, mappen proberen te verplaatsen, maar dit lukt niet.

In mijn oude Duo verplaatste ik soms opgenomen programma's naar een andere map en dat ging wel goed.

Dit deed ik met de mediaplayer die standaard in VTi zit.

Dus exit EMC.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan prima mappen aanmaken en bestanden verplaatsen. Klik eens op de menu knop als je in EMC zit en er gaat een wereld voor je open! Overigens is EMC geen filemanager uiteraard, als je mappen en bestanden wilt gaan verplaatsen dan is dat in mijn optiek het makkelijkst via je PC en een FTP programma.

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog eens aan het pielen gegaan, er staan 3 mappen, boven aan,  als je EMC opent.

Je kunt dan naar bovengelegen mappen gaan met de rechtse + toets.

Onderaan staan de mappen wel vermeld, met de "ingebakken" player kan je die met de gele en + toets dan naar een van de bovenste mappen verplaatsen, fluitje van een cent en dit gaat gewoon met je afstandbediening.

Snap dus niet waarom dit met EMC niet lukt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Black-Elgato - HD dit omdat Atile HD tuners C & D niet aangeeft in de infobalk.

Bovendien is laatste wel erg groot op een 55'' TV.

 

Zal eens kijken of het met Atile HD wel lukt.

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog even het hele verhaal:

 

Ik heb Black-Elgato - HD dit omdat Atile HD tuners C & D niet aangeeft in de infobalk.

Bovendien is laatste wel erg groot op een 55'' TV.

 

Zal eens kijken of het met Atile HD wel lukt.

 

Tot hier toe zelfde resultaat als met Black - Elgato skin.

Bij openen krijg ik twee mappen;

Prullenbak en .vdirinfo.

 

Met gele toets krijg ik bovenaan Kies map

/media/hdd/movie/

<Bovengelegen map>

trashcan

 

Klik ik dan op rechtse + toets, kan ik boven liggende map openen  en daar staan mijn mappen ook.

De bedoeling is; bij openen van EMC de map /media/hdd/movie/ te krijgen en heir gelijk mijn mappen te krijgen.

Alles staat dus wel bovenaan, maar als ik een van de mappen open, krijg ik alleen bovenliggende map en 

dat is het.

 

 

 

Onderaan Markeerpunten:

en dan de mappen die ik zelf heb gemaakt.

 

Hopelijk komen jullie er aan uit wat ik bedoel.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...