Ga naar inhoud


ANWB waarschuwt vakantiegangers: kijk uit met downloaden in Duitsland


Johan45

Aanbevolen berichten

Nog een voorbeeldje: Stel ik heb de film "Back to the future" op VHS, geheel legaal gekocht met aankoop bon en alles er bij.

 

Knap dat jij nog een bon hebt van VHS banden die je ver in de vorige eeuw hebt gekocht.

 

Los daarvan is de vraag of je verhaal wel op gaat. Nergens op internet zal die analoge versie staan die je hebt gekocht. Wat je download zal vrijwel altijd beter zijn, een indertijd al duurdere dvd versie bijvoorbeeld.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan zet je digitaal om naar analoog en dan zou het volgens jou geen probleem zijn.?

 

Gaan we hier voor het kampioenschap "Spijker op laag water zoeken" ??

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is in mijn ogen geen mens die legaal bezig is, bewust of onbewust maar het is gewoon onmogelijk 100% alle regels na te leven. Het is makkelijk iets aan te klikken wat aangeboden wordt en daar ligt de grens. Voorkom dat mensen illegaal kunnen downloaden en het probleem is over, dus pak je de uploaders aan en niet andersom. Vind het zelf wel erg vreemd dat wel de downloaders achterhaalt worden en niet de uploaders die het probleem veroorzaken.

Dit is volgens mij een goed voorbeeld van een drogredenatie.

Dus eigen schuld van de supermarkt dat er gestolen wordt, want de artikelen liggen voor het grijpen? Uitlokking?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus wanneer ik een fiets koop en die gaat kapot, kan ik gewoon een identieke fiets langs de kant van de weg meenemen?

 

Nee zegt iedereen, dat is wel duidelijk, dat mag niet.

 

Vervang het woord fiets voor een film, en dan mag het ineens wel???

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is volgens mij een goed voorbeeld van een drogredenatie. Dus eigen schuld van de supermarkt dat er gestolen wordt, want de

artikelen liggen voor het grijpen? Uitlokking?

 

Mooi, gooi ik er nog maar een gezegde tegen aan: Alles recht praten wat krom is.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee keer betalen aan de auteur/rechthebbende voor hetzelfde,

Ga jij toch naar de bakker en betaal je je brood toch twee maal.

 

Je koopt een brood maar eenmaal. Een kopie er van bestaat niet, dat is een ander brood.

Maar van een werk waar auteursrecht op zit zijn er meerdere mogelijkheden. Van een boek kun je zowel de paperback als de gebonden versie kopen zodat je de auteur dubbel betaalt.

Een schilderij (of gebouw) is op zich uniek en vaak niet van jezelf, maar voor het gebruik van een afbeelding daarvan betaal je de maker (zelfs als je de eigenaar bent).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wet is duidelijk, je mag een back-up kopie voor eigen gebruik maken van het door jou aangeschafte origineel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is in mijn ogen geen mens die legaal bezig is, bewust of onbewust maar het is gewoon onmogelijk 100% alle regels na te leven. Het is makkelijk iets aan te klikken wat aangeboden wordt en daar ligt de grens. Voorkom dat mensen illegaal kunnen downloaden en het probleem is over, dus pak je de uploaders aan en niet andersom. Vind het zelf wel erg vreemd dat wel de downloaders achterhaalt worden en niet de uploaders die het probleem veroorzaken.

 

 

Mooi, gooi ik er nog maar een gezegde tegen aan: Alles recht praten wat krom is.

Ik neem aan dat deze opmerking op het eerste citaat hierboven slaat?

Zo ja, dan heb je gelijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de veel landen is dit eenvoudig niet legaal (hoewel daar wel beweging in zit).

Ik neem aan omdat controle op kopiëren thuis niet handhaafbaar is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat deze opmerking op het eerste citaat hierboven slaat?

Zo ja, dan heb je gelijk.

 

Dat is juist :)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...