Ga naar inhoud


ervaringen Xtrend et-8500 vs Xtrend et-9500


joop001

Aanbevolen berichten

Vroeg me af of er mensen zijn die hun ervaringen en mening willen geven over de Xtrend et-8500 in vergelijking tot de et-9500.

 

Heb momenteel de et-9500 hier heel tevreden mee. Echter zoals in andere post aangegeven begint de et-9500 vreemde dingen te doen. Daarom vast orienteren op andere optie als reperatie er niet inzit. (wat ik wel hoop dat zal lukken).

 

Vragen betreffen vooral beeldkwaliteit zap snelheid en dingen als blindscan.

 

Kan het kloppen dat ik geen review van de et-8500 kan vinden? (Vindt de reviews van hier altijd wel heel waardevol en objectief, waardering daarvoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 8500, vind het een goed apparaat. Heb er 4 tuners in, werkt perfect (kabel, DVB-T en 2x sat). Erg stil, supersimpel HDD plaatsen via een caddy aan de zijkant . Kan alleen geen CI+ voor zover ik weet (niet dat ik CI+ wil..). Na installeren PLI bleek alleen dat PLI de fan uitzet, zodat hij na een tijdje oververhit raakte. Gelukkig in te stellen.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt die CI+ ook in combinatie met de Ziggo CI+?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem ook, echter met OpenATV, met CI+ ondersteuning, werkt goed op alle vlakken, PLI viel hier snel af wegens te kaal en beperkte functies.

Hoe functioneert de CI+ ondersteuning met CDS of Ziggo modules?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een ET8500 ca 2 jaar. 2 tuners dvb/c en DVB/s. Goede beeldkwaliteit.

Aangesloten op Telenet voor de vrije D kanalen en 3 parabolen met een switch voor de open Franse kanalen 9Oost en 5 west. Programmatie via Pc werkt zeer goed (openwebif).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...