Ga naar inhoud


looptijd programma's in VTI


minplus

Aanbevolen berichten

Als je in PLI de lijst van de nu lopende programma's voor je neemt zie je bij alle kanalen een balkje met hoever het programma is en weet je meteen of het zin heeft een kanaal aan te klikken. Je ziet dus in 1 oogopslag van alle 17 kanalen de looptijd. Voor 10 pagina's dus 10x klikken.

Bij VTI zie ik alleen een balkje met de looptijd van het afgestemde programma en moet ik eerst een ander kanaal aanklikken en daarna terug naar de overzichtslijst om te kunnen zien hoe ver dat programma is. Dit is mateloos irritant; je moet eerst naar een kanaal klikken, dan het aanklikken en dan terugklikken, dus minstens 3x klikken om het van 1 kanaal te kunnen zien. Voor de 15 plekken in het VTI overzicht van 1 pagina moet je dus minstens 42 x klikken om van alle programma's een idee van de looptijd te krijgen en je moet er pen en papier bij nemen om nog te weten welke ook alweer nog maar net begonnen waren of gaan beginnen. Voor 10 pagina's dus over de 400 x klikken....

 

Is dit in VTI aan te passen en zo ja, hoe?

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt dat toch allemaal aanpassen?
Welke skin gebruik je?

In Atile HD (welke ik gebruik) kun je bijna alles aanpassen in de 'service list'

Ik vermoed dat er diverse andere skins eveneens die mogelijkheden bieden.

je kunt kiezen in een balk of percentage, of samen, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Znx, heb hem gevonden. Heb in de service list "Toon event-vooruitgang in zender keuze" op ja gezet en dat was 'm.

M'n lief zal gelukkig zijn want zij kon het niet vinden.

 

Trouwens geen idee welke skin er op haar VU zit. Hij is bij de installatie van VTI meegekomen.

Zijn er betere/mooiere?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

atile kun je volledig aanpassen naar jouw persoonlijke wensen. (kleur/uitzicht, ...)

met "Atile Pro" kun je aanpassingen uitvoeren.

Uit de feed kun je de aplicatie 'second infobar' installeren.

Als je die installeert; krijg je uitgebreide informatie als je

op 'OK' drukt bij een bepaald programma  

Je kunt uiteraard ook andere skins downloaden uit de feed.

om op jouw vraag te antwoorden:ik persoonlijk vind Mute spectator ook wel mooi (heeft ook een "pro" functie en second infobar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

atile kun je volledig aanpassen naar jouw persoonlijke wensen. (kleur/uitzicht, ...)

met "Atile Pro" kun je aanpassingen uitvoeren.

Uit de feed kun je de aplicatie 'second infobar' installeren.

Als je die installeert; krijg je uitgebreide informatie als je

op 'OK' drukt bij een bepaald programma  

Je kunt uiteraard ook andere skins downloaden uit de feed.

om op jouw vraag te antwoorden:ik persoonlijk vind Mute spectator ook wel mooi (heeft ook een "pro" functie en second infobar)

 

 

In VTi kan je inderdaad second infobar downloaden, maar heeft geen enkel nut.

Hoezo?, wel omdat hij misschien nog te downloaden is maar, dat werkt zonder die plug-in ook al.

In ieder geval toch bij mij.

 

@minplus,  

 

Heb je ook de laatste versie van VTi?, dit is 9.0.3, updates zijn te vinden door op je AB blauw en daarna groen te klikken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem was simpel op te lossen (als je maar wist waar je de oplossing zoeken moest).

Second infobar weet ik niet. Als ik op OK druk krijg ik onderin het beeld wat algemene info. Druk ik op zenderkeuze dan krijg ik uitgebreidere info over het programma.

 

@Emekli

 

Op de VU van m'n vrouw staat idd. de laatste VTI. Op de mijne staat Pli 4 (die ik zelf nog steeds plezieriger vind).

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over skins gesproken: Klopt mijn idee dat andere skins een kwestie is van een ander achtergrondplaatje en andere schermindelingen en weergave van dezelfde gegevens?

Of laat de ene skin veel meer c.q. andere dingen zien dan een andere? (ik ken nu alleen de standaardskin van PLI en die van VTI en die zijn natuurlijk heel verschillend)

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel verschillen en opties bestaan er voor de skinners

het is niet enkel een basis-template die lichtjes aangepast is

 

vooral betreffende de interactie met plugins +of addons is een behoorlijke kundigheid gevraagd

Daarom bieden de Imagebakkers liefst hun eigen getoetste skin aan daar dat door en door getest en getoetst is door een Imageteam.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...