Ga naar inhoud


Welke softcam voor CanalDigital Zweden?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Over de geruchten...

Ik weet niet of die kaart al eens verlengd geweest is. Hat was een kaart die bij de receiver zat die hij toen kocht... en toen hadden die kaarten nog een gratis kijkperiode van 12 maanden.

Het zou wel eens kunnen dat hij nooit verlengd geweest is , maar ik weet het niet precies uiteraard...

Eerst maar eens wachten tot de postduif hier komt met de kaart...  dan proberen we wel... als het niet kan, was het jammer, maar is er niets ergs gebeurd...   als ik dan eens in D ben, koop ik er wel eentje, als ik nog een HD04 of HD04A kan vinden... die zouden allebei met gbox werken las ik...  en dan ga ik er maar vanuit dat ik dat gewoon naast oscam kan inzetten.

Maar... zover zijn we nog niet.

 

Ik ben overigens tevreden over de beeldkwaliteit...  het heeft wat werk en tijd gekost om alles in te stellen, maar het ziet er OK uit.

Ik heb de resolutie voorlopig hetzelfde gezet als de Technisat... 720p  kan ik later nog eens naar kijken...

 

Citaat

qua activering en automatic update

je loopt de kans de activering voor na 31 juli mis te lopen

 

Waar moet ik dan een kruisje zetten?  NU is blijkbaar alles leeg...

 

vuplus_oscam1.jpg.94d27cd8dedb0a274f0e69ae241c320b.jpg

 

 

En dan nog een vraagje.

Ik zie dat jullie die informatie blijkbaar altijd geven in een soort "notepad" bestandje...  ik zie hier alleen maar een soort formulier wat ik invul...

Hoe doen jullie dat? ook via dat formulier, of kan je die tekst gewoon ergens neerschrijven ??  ik begrijp het niet.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In oscam,server die twee blockemm weg halen ik zou het nog niet doen die

regels heeft die persoon die de file gemaakt heeft niet voor niets er in gezet en

die regels blokkeren niet alle emm's

Over de geldigheid datums kaart  ga in oscam web interface naarReaders

click dan op info bij de desbetreffende kaart.

mbt editeren files ik doe dat zo:

vanuit pc telnet naar de ontvanger en dan

gebruik ik editor joe  maar dat is niets voor beginners.

Jou manier via webinterface is perfect

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat Tonski schrijft :

 

Citaat

blockemm-g = 1
blockemm-unknown = 1

Wil dat zeggen dat ik een vinkje bij Blockemm Global en Unknown moet zetten?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij loopt tot 31 juli...   maar vaak is het maar een paar dagen vooraf dat hij verlengd wordt.

Dus ik wacht nog even af wat er gebeurt...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok... als hij de 31e niet een update heeft gehad kom ik er wel op terug...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige,

iets blokkeren dat normaal gezien de kaart haar sessionkeys en overige instructies, dus mede het maandelijks / tweemaandelijks activeren moet garanderen, staat nooit op yes / aangevinkt

 

dit blocken kwam eigenlijk pas naar voren om te voorkomen dat er een pairing zou kunnen worden geïnitieerd door de paytv provider op de kaart van hullie met de gecertificeerde receiver en de CI+

 

dat soort blokkeren betreft nadere studie per provider en is hier niet van toepassing

 

MAAR is je kaart reeds verlopen omdat er geen entitlements meer voor bestaan heb je er ook echt niets meer aan totdat je officieel reactiveert op de website van CANAL Digitaal

 

het ziet er echter naar uit dat je de regel au vergeten hebt in de config en server

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...