Ga naar inhoud


Webif benaderen via laptop


Emekli

Aanbevolen berichten

Beiden weer heel veel bedankt.

 

Als ik op router klik, zie ik dat er geen verbinding zou zijn met de router, want rood.

 

Bij configuratie weer terug gezet op Direct Crossover, dan bovenaan naar Web - IF en gelijk komt het in beeld.

 

De poort van 80 op 8088 zetten heeft ook niet geholpen.

 

Nu wist ik natuurlijk wel dat het nooit de box kon zijn, want een Vu+, het moet een probleem met de router zijn.

 

 

Enkele weken geleden heel veel internet uitval gehad, terwijl de buren dit niet hadden.

 

Vanuit de centrale kreeg ik dan vragen of alles nog goed aangesloten was en of ik de router 10 sec. kon uitzetten.

Ik kreeg dan een"puls" en had weer verbinding en toen kreeg een buurman een paar huizen verder hetzelfde probleem.

 

Of dit te maken heeft met de mislukte coup, weet ik niet, wel verdacht, vanaf toen begon het probleem.

 

Meer kan ik er niet van maken, alles werkt nu weer alsof de box net uit de doos is met VTi er op, terwijl ik nog wel een poort fout heb.

 

Hier loopt wel eens meer iets mis, laatst kwam er bier uit de kraan :P .

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet te filmen,

 

Sinds kort gebruik ik Firefox, dat heeft twee zoek vensters bovenaan.

Gebruik je "zoeken", dan gaat het fout met je IP adres in te vullen.

Maar het linkse, gelijk op Web-if,  je moet het maar weten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli, in FF is het zoek venster gewoon om zoektermen via google op te zoeken.

Indien je een URL wil openen (zoals naar de webif op je Vu), dan moet je altijd de linkse gebruiken want dat is de adresbalk...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

och kan gebeuren,

emikli maak jezelf een bladwijzer aan voor dat adres dan heb je het eens en voor altijd op orde

 

en niet teveel sleutelen aan poorten mannen, dat is eigenlijk nergens voor nodig (het VTI team heeft die keuze voor je gemaakt en dat is goed zo)

die je nog zou willen aanpassen is enkel die voor het transcoden van een stream (maar ook enkel als je die andere die al in gebruik zijn kent)

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emekli, in FF is het zoek venster gewoon om zoektermen via google op te zoeken.

Indien je een URL wil openen (zoals naar de webif op je Vu), dan moet je altijd de linkse gebruiken want dat is de adresbalk...

 

Ik schreef het al, je moet het maar weten.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

och kan gebeuren,

emikli maak jezelf een bladwijzer aan voor dat adres dan heb je het eens en voor altijd op orde

 

en niet teveel sleutelen aan poorten mannen, dat is eigenlijk nergens voor nodig (het VTI team heeft die keuze voor je gemaakt en dat is goed zo)

die je nog zou willen aanpassen is enkel die voor het transcoden van een stream (maar ook enkel als je die andere die al in gebruik zijn kent)

 

Nu alles weer werkt zoals voorheen, ga ik definitief over op het gebruik van back-ups.

Heb er nog enkele staan en maar een keer gebruikt om zover te komen dat alles weer normaal loopt.

Voor het flashen nog even een laatste back-up maken en die gebruik ik dan.

De andere verwijder ik, als ik zie dat na flash/back-up de boel goed draait.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik me niet vergis en je weet (soms bevestig ik mezelf door te zoeken) is elke backup met datum en zelfs tijd aanduiding

 

lees ook het VU+ WIKI van VTI jij kunt immers goed duits dan ben je beslist met de juiste informatie op pad

Werde ich machen, jetzt wieder schnel zum Strand mit ein Paar Bier.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...