Ga naar inhoud


Welke data prepaid sim beste voor paar dagen Nederland?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!!! Zoals de titel al zegt, weet iemand welke data prepaid simkaart ik het beste nemen kan voor een 14 dagen internet gebruik via een 4G mifi router in Nederland? Gebruik voor twee youtuberende tieners, Klein beetje mail verkeer en een beetje iptv.

 

En kan zo´n kaartje gewoon bij een tankstation gekocht worden of moet ik daarvoor naar een telefonie winkel?

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

  • Like 1

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja idd. Ik ben ook bang dat ik niet veel zal vinden wat aan de eisen zal voldoen. Eigenlijk te triest voor woorden dat we in het tijdperk waarin we zitten alles vanwege de belangen van de maatschappijen zo beperkt blijft voor de consument en dat we met zwaar dure roamings kosten en data limieten zitten.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zie hoe duur Lebara is voor relatief weinig data, zou je ook Three uit UK kunnen overwegen.

Een prepaid simkaart met 12 GB data (sim kan niet voor gesprekken/SMS gebruikt worden) die 12 maanden geldig is. Bijvullen kan online.

In het buitenland waaronder NL is de data ook geldig... zie meer informatie op de site van Three onder "Feel at home".

Voor £24.19 + verzendkosten £3.49 =27.68 en dat is ca 30 euro....(te koop bij diverse online shops, even zoeken voor een voordelige, prijzen verschillen namelijk) vergelijk met de 20 euro voor 3 GB data bij Lebara.

Er zijn wel restricties ... zo mag je max 2 maanden na elkaar in een Feel like Home country data gebruiken... maar aangezien het hier om 14 dagen gaat, is dat OK denk ik. Meer informatie ook bij Feel at home op de three website.

 

New 3 PAYG 4G Trio Data SIM Pack Preloaded with 12GB of Data Three Sizes 

£24.19

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dan niet beter gewoon een herlaadkaart van Mobile Vikings nemen met focus op data?

 

25€ => 6GB data

50€ => 10GB data

 

enige nadeel is natuurlijk het roaming gedeelte...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen die wel data Mobile Vikings op prepaid (herlaad) kaarten in het buitenlang?

 

Verder is het jammer van die 2 maand restrictie bij three, anders kocht ik hem..

 

lebara is volgens mij duur, 50 cent per mb, met de prepaid bonus wordt het 25 ct

 

 

Kijk ook even naar de maandelijks opzegbare abonnementen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige, bedankt voor de tip!! Ziet er intressant uit en inderdaad, aangezien het mar voor een 14 dagas gebruik is kon dit wel eens de oplossing zijn.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...